Hvilket emne skal jeg vælge til dansk opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Anonym trådstarter

Min opgave lyder :

Find nogle læserbreve, kommentarer på nettet i forskellige aviser og find eksempler på tilstræbt logisk argumentation, absolut argumentation, analogisk argumentation og usaglige argumenter.

Hvilket emne synes er nemmest at vælge til opgaven, det må ikk handle om rygning da det er nævnt i opgaven som eksempler.

Og hvis der er en der keder sig søndag en hellig søndag må meget gern hjælpe mig med link

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min opgave lyder :

Find nogle læserbreve, kommentarer på nettet i forskellige aviser og find eksempler på tilstræbt logisk argumentation, absolut argumentation, analogisk argumentation og usaglige argumenter.

Hvilket emne synes er nemmest at vælge til opgaven, det må ikk handle om rygning da det er nævnt i opgaven som eksempler.

Og hvis der er en der keder sig søndag en hellig søndag må meget gern hjælpe mig med link

På forhånd tak!

indsamling til ulande

Anmeld

18. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

indsamling til ulande

der er masser af artikler samt debatter omkring dette emne.

Anmeld

18. marts 2012

Noneother

Gå ind på eb.dk find en tilfældig artikel og kig i kommentarene til den. Bum! så er der en strøm af usaglige argumenter.

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Gå ind på eb.dk find en tilfældig artikel og kig i kommentarene til den. Bum! så er der en strøm af usaglige argumenter.

Ja så mangler jeg blot de andre argumenter om samme emne

Anmeld

18. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Brug af oplysninger, erhvervet under tortur - meget aktuelt emne!

Kongehuset

Dødsstraf

Kønskvoter i bestyrelser

Anmeld

19. marts 2012

Lunae

Anonym skriver:

Min opgave lyder :

På forhånd tak!

For at vælge noget aktuelt kunne du vælge vielser af homoseksuelle i folkekirken eller måske bare folkekirkens rolle i samfundet, tag fc udgangspunkt i sagen med de irakiske flygtninge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.