når dagen ender med at se helt anderledes ud :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Puha en dag I har haft! Håber hans far klarer den og kommer hjem og er rask hurtigts muligt. 

mange tak  det håber jeg godt nok også... de har ikke kunne udelukke nogle ting her til aften så der skal tages flere prøver og scanninger i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

lycly

Kay skriver:

mange tak  det håber jeg godt nok også... de har ikke kunne udelukke nogle ting her til aften så der skal tages flere prøver og scanninger i morgen...

Hvor utroligt at de ikke kan finde ud af hvad det er.. Det må være ubehageligt at I ikke kan få nogle svar.

Anmeld

18. marts 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Hvor utroligt at de ikke kan finde ud af hvad det er.. Det må være ubehageligt at I ikke kan få nogle svar.

det er det også... især for min svigermor og de to "drenge"

Anmeld

19. marts 2012

B&J

Kay skriver:

rigtig mange tak...

kan afsløre at min fod bestemt ikke har det bedre i dag... efter at den ikke er blevet holdt i ro

men sådan er det... tror jeg er så træt at jeg bare sover... ligeså snart kæresten kommer hjem...

åhhh av av av av håber du snart får det bedre med foden og ja lyder som en super god ide at få sovet

Anmeld

19. marts 2012

Kofoed.

Rigtig god bedring med her begge, dog specielt svigerfar. Håber manden og dig klarende natten uden alt for lidt søvn. Øv en akavet situation i kommer i, i dag. Håber i alligevel kan nyde dagen fuldt ud.

Anmeld

19. marts 2012

Frk.S

Sikke da en omgang.

Håber de snart finder ud af hvad der er med sin svigerfar, og at han snart er frisk igen.

God bedring med din fod også.

Anmeld

19. marts 2012

Kay

Kofoed. skriver:

Rigtig god bedring med her begge, dog specielt svigerfar. Håber manden og dig klarende natten uden alt for lidt søvn. Øv en akavet situation i kommer i, i dag. Håber i alligevel kan nyde dagen fuldt ud.

manden har sovet et par timer... meget uroligt... har været vågen siden kl 4...

jeg holder en pause her hjemme i dag og tager det roligt indtil jeg skal afsted... vi fik nemlig flere dårlige nyhedder i nat...

Anmeld

19. marts 2012

Kay

Frk.S skriver:

Sikke da en omgang.

Håber de snart finder ud af hvad der er med sin svigerfar, og at han snart er frisk igen.

God bedring med din fod også.

mange tak

Anmeld

19. marts 2012

Holbæktrunten

Øhhh, min første tanke er HVORDAN EN I HELVEDE de kan lade en gravid kvinde besøge en person der måske har en multiressistent bakterie???

Hvis jeg var dig ville jeg IKKE besøge ham mere - og forøvrigt holde mig LANGT på afstand af dem der gjorde (helt et andet sted)... indtil de har fundet ud af hvad der er galt.

Undskyld hvis jeg lyder lidt ufølsom, men jeg er sgu dybt chokeret - MRSA er IKKE at spøge med.

Når det er sagt så får du lige et - sikke en træls situation

Anmeld

19. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Sikke en møg dårlig dag i har haft jer igår..
Øv øv, god bedring med svigerfar..

Jeg håber dagen idag blvier noget bedre. Held og lykke emd scanningen..! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.