Første mave billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

BabyMiracle <3

Er mega oppustet, ligesom hvis jeg skulle have min mens 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Bare mig..

BabyMiacle <3 skriver:

Er mega oppustet, ligesom hvis jeg skulle have min mens 

Maven skal nok blive endnu større inden meget kort tid..

Svært at bedømme om der allerede er sket noget, men helt sikkert sjovt at have det billed senere, så du kan sammenligne

Tillykke med graviditeten

Anmeld

18. marts 2012

BabyMiracle <3

MGN~NGM<3 skriver:

Svært at bedømme om der allerede er sket noget, men helt sikkert sjovt at have det billed senere, så du kan sammenligne

Jeg har et billede fra før jeg blev gravid .. 

Skal lige se om jeg kan finde det .. 

Anmeld

19. marts 2012

BabyMiracle <3

MGN~NGM<3 skriver:

Kan altså ikke finde det billede, det er rimelig træls .. 

Tror det ligger på den computer der er gået i stykker

Anmeld

19. marts 2012

Bare mig..

BabyMiacle <3 skriver:

Kan altså ikke finde det billede, det er rimelig træls .. 

Tror det ligger på den computer der er gået i stykker

Øv hvor træls.. Men maven kan godt være enormt oppustet..

Min var også oppustet meget tidligt.. Jeg var virkelig bange for, at nogen skulle finde ud af at jeg var gravid, før jeg selv sagde det.. - Jeg ville helst til skanning først.. Gik i gymnasiet så ville ikke have rugter spredt før jeg vidste den lille havde det godt..

Endte dog med, at jeg måtte fortælle det halvanden uge før NF, fordi jeg havde hørt rygterne var begyndt at sprede sig, uden jeg havde fortalt det til nogen.. De havde en mistanke og min mave voksede meget i starten, så jeg måtte krydse fingre, og fortælle det til klassen og håbe på at spiren havde det godt.. Det havde hun heldigvis..

Glæder mig til at følge dig!

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

MGN~NGM<3 skriver:

Øv hvor træls.. Men maven kan godt være enormt oppustet..

Min var også oppustet meget tidligt.. Jeg var virkelig bange for, at nogen skulle finde ud af at jeg var gravid, før jeg selv sagde det.. - Jeg ville helst til skanning først.. Gik i gymnasiet så ville ikke have rugter spredt før jeg vidste den lille havde det godt..

Endte dog med, at jeg måtte fortælle det halvanden uge før NF, fordi jeg havde hørt rygterne var begyndt at sprede sig, uden jeg havde fortalt det til nogen.. De havde en mistanke og min mave voksede meget i starten, så jeg måtte krydse fingre, og fortælle det til klassen og håbe på at spiren havde det godt.. Det havde hun heldigvis..

Glæder mig til at følge dig!

Ja, den må godt forblive som den plejer, jeg vil nemlig heller ikke sige det til nogen før NF .. 

Men har så også på fornemmelsen at når det er, så bliver den kææææmpe

Anmeld

20. marts 2012

lio

Fin lille mavse, det er sjovt at følge billederne gennem ugerne.

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

Laijona Äiti skriver:

Fin lille mavse, det er sjovt at følge billederne gennem ugerne.

Jeg glæder mig også  

Anmeld

20. marts 2012

NNL

Hvor er du fin Og det er rigtig godt du begynder at tage billeder så tidligt, det gjorde jeg også fordi jeg selv var meget oppustet, og virkelig syntes man kunne se en forskel fra det normale Når jeg kigger på dem nu tænker jeg "Gud hvor var jeg lille om maven" Men det er altså sååå hyggeligt at sidde og kigge alle sine mave billeder igennem og se udviklingen.

PS. Du må ikke blive bange hvis maven er mindre den ene dag end den var dagen før - det er helt normalt, og ikke fordi der er noget galt

Håber du får en dejlig graviditet!

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

NNL skriver:

Hvor er du fin Og det er rigtig godt du begynder at tage billeder så tidligt, det gjorde jeg også fordi jeg selv var meget oppustet, og virkelig syntes man kunne se en forskel fra det normale Når jeg kigger på dem nu tænker jeg "Gud hvor var jeg lille om maven" Men det er altså sååå hyggeligt at sidde og kigge alle sine mave billeder igennem og se udviklingen.

PS. Du må ikke blive bange hvis maven er mindre den ene dag end den var dagen før - det er helt normalt, og ikke fordi der er noget galt

Håber du får en dejlig graviditet!

Det er lige præcis også det jeg ville gøre.. Tager et billede hver gang er jeg +0

Nej, i morges var jeg også mega oppustet, men her til middag er det slet ikke særlig slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.