Fontanellen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.177 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

linemus

Signes fontanel er en smule sunken. Man kan sagtens se det med det blotte øje og tydeligt mærke det. Det har været sådan en lille uge nu. Hun er, som hun plejer, spiser og drikker, og jeg synes ikke, jeg kan få mere væske i hende. Er det galt?

Line - lidt bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Susan1978

nej det tror jeg ikke..

Emil havde det også på et tidspunkt.. og jeg tænkte straks... han må være tørstig.. men han ville ikke have mere at drikke..

efter et par dage gik det væk igen..

Susan

Anmeld

7. marts 2008

Muffinmus

Hmm.. jeg tror da at du skal hæle en anelse mere i hende så. Ved man tit kan se det hos børn uden så meget hår, men hele tiden i en uge er da ret lang tid.

Anmeld

7. marts 2008

Tikki

Iza har også nedsunken fontanel sådan on and of...men mest on. Hun vil heller ikke have mere væske. Min veninde er sygeplejerske og arbejder på neonatalafdelingen og hun siger, at det altså ikke behøver at betyde noget........Iza er i hvert fald ikke dehydreret, siger hun ;)
/Jeanette

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Ej, undskyld men må jeg komme med det dumme spørgsmål?! :$

Hvad dælen er en fontanel??(?)

Trine - Uvidende så det batter!!

Anmeld

7. marts 2008

Tikki

Den der bløde plet de har oppe på hovedet ;)

Anmeld

7. marts 2008

Susan1978

den som du ik kan se på Stella fordi hun har så meget hår.. hos Emil ser man den tydeligt.. faktisk hele tiden, da den bevæger sig når han trækker vejret.. (ja det gør den jo hos alle babyer.. hihi) men det er bare så tydeligt på ham fordi han er så lys.

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Okay det anede jeg bare overhovedet ikke! ;)

Nå sp blev jeg det klogere - Har aldrig lagt mærke til at det kunne noget "specielt" :) - Men ja, Susan. Kan jo heller ikke rigtig se det!

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

den som du ik kan se på Stella fordi hun har så meget hår.. hos Emil ser man den tydeligt.. faktisk hele tiden, da den bevæger sig når han trækker vejret.. (ja det gør den jo hos alle babyer.. hihi) men det er bare så tydeligt på ham fordi han er så lys.

ja er det bare mig...eller er der flere der syntes den er uhyggelig at kigge på...aj jeg hader bare den plet...kan slet ikke holde ud når den pumper op og ned

Anmeld

7. marts 2008

Juniors mor

Loggidut skriver:

Susan1978 skriver:

ja er det bare mig...eller er der flere der syntes den er uhyggelig at kigge på...aj jeg hader bare den plet...kan slet ikke holde ud når den pumper op og ned

Synes også det er super ubehagelig at se på +o( -heldigvis er Julie ved at få så meget hår, at jeg ikke kan se det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.