Jurassic park til en 4 årig?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

wamse

Nå så er jeg lige rasmus modsat her

Jeg ser aldrig på alderen på filmene, for jeg kender mine børn bedst, og så har jeg selv set de fleste film, inden mine børn har fået lov.

Men min datter har set Jurrassic park, og uden problemer. Det handler for mig om, hvordan de får filmen "serveret".

Vi havde længe snakket om dinosauer, og så så vi den sammen en eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

MorDk

Jeg synes også den er for voldsom... og jeg ville nok vælge at lade mit barn se "Landet for længe siden" istedet.... selvom den faktisk også kan være lidt "scary"

Sys faktisk der er meget børne-tv der er ret voldsomt efter min mening... 

Anmeld

18. marts 2012

cnmigo

MorDk skriver:

Jeg synes også den er for voldsom... og jeg ville nok vælge at lade mit barn se "Landet for længe siden" istedet.... selvom den faktisk også kan være lidt "scary"

Sys faktisk der er meget børne-tv der er ret voldsomt efter min mening... 

Lige mine tankere - syntes virkelig også at næsten alt tegnefilm på Cartoon Network er enten voldeligt eller klamt; såsom opkast og l0rt og alt muligt andet mega vammelt.

Desuden syntes jeg det meste er TOTALT dårligt tegnet og tilrettelagt, latterlige farver, dårlige bevægelser og meget meget enkelt. 

"dengang jeg var barn" var det mere ved og her var der noget så simpelt som Tom&Jerry (som så også er voldeligt, men ok...).

Idag er der øøøh Chowdar - ved ikke hvordan det staves men en elleranden latterlig grøn "kat" som laver mad med sin grimme onkel?

Desuden en eller anden dreng som er på eventyr med en kaptajn som tber næse, ben eller andet 0g spiser muggen vammelt mad, opkast osv.

KLAMT og VAMMELT.

Nåmen tilbage til sagens kerne - er sikker på min datter på 4½ år ville får mareridt af Jurassic Park! 

Selv er jeg ved at dø af skræk med de der raptorer i køkkenet!!! 

Anmeld

18. marts 2012

Troldemommi

nej aldrig i livet om jeg ville lade en 4 årig så den film, den er da ret voldsom og blodig, barnet vil da få mareridt i flere uger efter :-(

Monica

Anmeld

18. marts 2012

Gaia

Nej synes absolut ikke en 4 årig skal se jurassic park! 

Anmeld

18. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Nu er børn meget forskellige, jeg tror man skal tage vurderingen ud efter det.

Min dreng er dybt facineret af dinosauer og har været det længe, han ved utrolig meget om dem. Han så jurrassic park som 6årig og det var en utrolig god oplevelse for ham. Jeg læste alt undertekst for ham så han forstod hvad der blev sagt i filmen, og jeg advarede ham inden de der voldsomme scener kom, så han ikke blev forskrækket. Men generalt så tror jeg de fleste små børn ikke er klar til at se sådan en film. 

Anmeld

18. marts 2012

Mira0911

Nope, og det får mine børn ikke lov til... 

Anmeld

19. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Er det bare mig der er forkert på den når jeg siger no-go til en 4 årig skal se den? Der står endda 11 år på selve filmen..

Jeg mener bestemt ikke at den er til små børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.