Argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Hvorfor har han det?

Har faktisk hørt at der er nogle Jm der råder til en halv øl.. Men ved ikke hvad den skulle gøre.

Et enkelt glas vin skader ikke..

Han har svært ved at tænde på mig, når jeg har en stor gravid mave og tanken om at hans datter ligger inde i mig - har han rigtig svært ved! 

Det kunne være jeg skulle tage et glas vin så? (:

Men har kraftige plukveer, så jeg håber at det er tegn på at der snart sker noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Han har svært ved at tænde på mig, når jeg har en stor gravid mave og tanken om at hans datter ligger inde i mig - har han rigtig svært ved! 

Det kunne være jeg skulle tage et glas vin så? (:

Men har kraftige plukveer, så jeg håber at det er tegn på at der snart sker noget...

Plukveerne hjælper jo kroppen med at gøre klar

Fortæl ham at han under ingen omstændigheder kan komme til at gøre skade på babyen Og mon ikke du kan overtale ham hvis det skal være? Du kan jo lokke med at du har hørt at det skulle kunne sætte gang i det hele

Anmeld

18. marts 2012

Hulubulu86

Altsaa jeg proevede stortset alt hvad jeg overhovedet kunne komme i tanke om og ikke en dyt af det virkede . Han kom dog ud da jeg var 41+1.

Nyd i stedet den sidste tid. Hyg dig med din kaereste, laes en bog, se en film. Du kommer til at savne den slags ting.

Jeg havde gerne gaaet en 2-3 uger over tid men vi forsoegte alt da min mand kun kunne vaere i Danmark en uge.

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Plukveerne hjælper jo kroppen med at gøre klar

Fortæl ham at han under ingen omstændigheder kan komme til at gøre skade på babyen Og mon ikke du kan overtale ham hvis det skal være? Du kan jo lokke med at du har hørt at det skulle kunne sætte gang i det hele

Tro mig!! Har fortalt ham , at han ik skader barnet.. Men det ved han godt.. Men det er stadig tanken om hans lille datter ligger derinde... 

Og tro mig.. Har fortalt ham at sex hjælpEr og har sagt at så kunne han gå hen og blive far om nogle timer 

Men nææh, nej! Den hjælper ikke... Hehe...

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Altsaa jeg proevede stortset alt hvad jeg overhovedet kunne komme i tanke om og ikke en dyt af det virkede . Han kom dog ud da jeg var 41+1.

Nyd i stedet den sidste tid. Hyg dig med din kaereste, laes en bog, se en film. Du kommer til at savne den slags ting.

Jeg havde gerne gaaet en 2-3 uger over tid men vi forsoegte alt da min mand kun kunne vaere i Danmark en uge.

Ja, men har gået hjemme siden uge 16 pga bækkenløsning.. Så alle de ting har jeg gjort og nydt en masse tid.. Så Nu må hun gerne komme... Hehe... 

Anmeld

18. marts 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Er 40+1.... Gider ikk mere.... Vil have min datter nu.... 

Hvad kan jeg gøre for at få veer eller få vandet  til at gå..?

Kryds fingre for at jeg går i fødsel snart!!! 

Ananas..

Jeg fik selv tippet af smukke smukke Chalala85 og aftenen efter jeg havde spist det fødte jeg..

Ved selvfølgelig ikke om det lige netop var det, men det kunne ikke skade at prøve jo..

Anmeld

18. marts 2012

Hulubulu86

Anonym skriver:

Ja, men har gået hjemme siden uge 16 pga bækkenløsning.. Så alle de ting har jeg gjort og nydt en masse tid.. Så Nu må hun gerne komme... Hehe... 

Hehe, det er godt saa, men ville nu stadig nyde de sidste dage (selvom det nok er lidt svaert med baekkenloesning). Der er ingen tvivl om at det er tusind gange bedre at have sin baby i armene, men noeeej hvor jeg savner at kunne se en film faerdig (er ikke sket de sidste 7mdr).

Jeg sender en masse vestoev i din retning og haaber hun kommer ud lige straks

Anmeld

18. marts 2012

MorDk

Jeg gjorde rent hele dagen og dyrkede sex med kæresten om aftenen... kl.04.00 vågnede jeg med veer 

Anmeld

18. marts 2012

Hulubulu86

Ananas..

Jeg fik selv tippet af smukke smukke Chalala85 og aftenen efter jeg havde spist det fødte jeg..

Ved selvfølgelig ikke om det lige netop var det, men det kunne ikke skade at prøve jo..

Hehe, jeg spiste ogsaa en ananas, de indeholder noget der skal bloedgoere livmoderhalsen saa vidt jeg husker, men man skal spise 7 stykker (eller et lignende aandsvagt antal) for at det skal have den mindste virkning.

Anmeld

18. marts 2012

Hulubulu86

Det du kan proeve (som vi gjorde).

Hindbaerblade-the

Zoneterapi

Ananas

Gaa en lang tur

Sex

Spise staerk mad

Spraellemands-hop (efter en bruger herindes teori ).

hindeloesning (men lad jordemoderen om det)

Akupressur (kan sende dig et par videoer evt).

Stimulering af brystvorter

Vi proevede mange flere ting, men kan ikke huske det hele. Jeg endte med at have veer i 3,5 dag og ville hellere have nydt den sidste tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.