Tror ski det er en gammel klassekammerats mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

An&Jo

der skal være min søns dagplejer det nye sted..

Min søster kørte os hjem idag efter vi havde været ved fødselsdag, var så ovre ved sønnens far for at hente nogle flyttekasser nu der var en bil at hente dem i..
Så kunne vi da lige køre forbi den nye lejlighed, og jeg kunne lige se hvor den vej jeg har fået oplyst var dagplejerens lå.. og sørme om ikke jeg ved at en jeg har gået i gymnasiet med bor deroppe, og hendes mor er tilfældigvis dagplejer..

Håber sådan det er deroppe, for så behøver jeg bestemt ikke være bange for hvordan han får det, og jeg behøver ikke være bange for kommunikationen mellem hende og jeg..

Kryds lige fingre for at når jeg ringer imorgen, så får jeg afvide at det er hende der skal passe ham, for så bliver jeg dælme glad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Min søster kørte os hjem idag efter vi havde været ved fødselsdag, var så ovre ved sønnens far for at hente nogle flyttekasser nu der var en bil at hente dem i..
Så kunne vi da lige køre forbi den nye lejlighed, og jeg kunne lige se hvor den vej jeg har fået oplyst var dagplejerens lå.. og sørme om ikke jeg ved at en jeg har gået i gymnasiet med bor deroppe, og hendes mor er tilfældigvis dagplejer..

Håber sådan det er deroppe, for så behøver jeg bestemt ikke være bange for hvordan han får det, og jeg behøver ikke være bange for kommunikationen mellem hende og jeg..

Kryds lige fingre for at når jeg ringer imorgen, så får jeg afvide at det er hende der skal passe ham, for så bliver jeg dælme glad..

Ihh det lyder rigtig skønt for jer  

Min søns GæsteDp er også min gamle kammerats mor

Anmeld

18. marts 2012

Nettemor

uhh det kunne være mega godt for jer!

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Ihh det lyder rigtig skønt for jer  

Min søns GæsteDp er også min gamle kammerats mor

Jaa, jeg håber så meget at et er hende..

Men så igen på en vej med 20 huse, hvor mange dagplejere kan der så lige ligge?? så det må næsten bare være hende..

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

uhh det kunne være mega godt for jer!

jaa, det kunne være så mega godt..

Anmeld

18. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.