Scanning igår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

AnonymMor

Som jeg skrev tidliger, så skulle vi til tryghedscanning i går i Århus og se vores bebs for første gang

Vi var begge rigtig nervøse for om det hele nu var som det skulle være, men det var DET  og vi er bare såååå glade !!! det er helt vildt

Det var den bedste oplevelse nogenside !! det var bare så stort at se den lille spire i ens mave og den havde det fineste lille hjerteblink

Uha kan næsten ikke vente til nakkefold hvor vi skal se den igen og hvor alt forhåbenligt stadig er perfekt

Ville bare lige dele min STORE glæde med jer hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Julle85

Stort tillykke Vi var selv til tryghedsscanning også, og det giver bare en fantastisk ro indeni Held og lykke fremover

Anmeld

18. marts 2012

AnonymMor

Julle85 skriver:

Stort tillykke Vi var selv til tryghedsscanning også, og det giver bare en fantastisk ro indeni Held og lykke fremover

Ja det er helt vildt hehe mange tak og i lige måde

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

Stort tillykke, hvor fint, og sikker på det hele vil være fint til nakkefold, nu hvor i har set det lille hjerte blinke <3

Anmeld

18. marts 2012

AnonymMor

Maja84 skriver:

Stort tillykke, hvor fint, og sikker på det hele vil være fint til nakkefold, nu hvor i har set det lille hjerte blinke <3

Tusind tak for dit svar, det varmer altid at høre

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Som jeg skrev tidliger, så skulle vi til tryghedscanning i går i Århus og se vores bebs for første gang

Vi var begge rigtig nervøse for om det hele nu var som det skulle være, men det var DET  og vi er bare såååå glade !!! det er helt vildt

Det var den bedste oplevelse nogenside !! det var bare så stort at se den lille spire i ens mave og den havde det fineste lille hjerteblink

Uha kan næsten ikke vente til nakkefold hvor vi skal se den igen og hvor alt forhåbenligt stadig er perfekt

Ville bare lige dele min STORE glæde med jer hihi

tillykke hvor er den fiiin ! .. dejligt med en tryghedscannning

Anmeld

19. marts 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

tillykke hvor er den fiiin ! .. dejligt med en tryghedscannning

Tusind tak 

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Tusind tak 

... Tænk sig at man kan se hjertet blinke på sådan en mikroskopisk lille en hehe 

Anmeld

19. marts 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

... Tænk sig at man kan se hjertet blinke på sådan en mikroskopisk lille en hehe 

Hehe ja det er helt utroligt at det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.