Rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved, hvilke cigaretter der skader mindst? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

jette1983

Anonym skriver:

Hmm jeg tror de skader lige meget uanset hvilke man ryger? Hvad tænker du på med hensyn til skade? Dit helbred eller dit barns? I alle tilfælde tror jeg ikke der er så meget andet at gøre end at stoppe hvis man vil undgå skader :-)

Anmeld

18. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Tror den elektroniske cigaret skader mindst 

Jeg tror ikke der er nogle cigaretter der skader mindre end andre hvis man endelig skal ryge.

Men ja jeg er også nysgerrig, hvilken sammenhæng skal det du vil have dette af vide  ?

Stofferne fra rygning får jo ned i lungerne og stoffer derfra går ud i blodet og rundt i resten af kroppen 

Anmeld

18. marts 2012

Bak

Anonym skriver:

Tror de eneste, jeg kan forestille mig, der vil lave sådan en undersøgelse kunne være tobaksindustrien i forhold til at kunne sælge lige netop deres mærke Det vil ikke give særlig meget mening at undersøge dette, da der er over 2000 skadelige stoffer i cigaretter og det gælder sådan set alle cigaretter, så om der er 2001 eller 2002 skadelig stoffer vil ikke gøre nogen forskel...

Men så vidt jeg ved, er der rimelig begrænset mulighed for de forskellige cigaretfabrikanter til at lave reklame, så selv hvis de lavede en sådan undersøgelse, ville de nok have svært ved at markedsføre den...

Det er i hvert fald mine tanker omkring dit spørgsmål Men ellers ( som du ved) så skader hver en cigaret, og det bedste er helt at holde op med at ryge

Anmeld

18. marts 2012

JeNoVa

Dem med filter skader mindre end dem uden filter.

Anmeld

18. marts 2012

Gry91

Anonym skriver:

Dem som du lader blive i butikken og ikke ryger

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

Jeg tror de fleste skader næsten lige meget af de almindelige, mener dog det er camel som har lidt mere tjere i end de andre. Dem uden filter skader nok mest, og light skulle skade lidt mere end almindelige, da man så er mere tilbøjelig til at inhalere lidt kraftigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.