kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. april 2009

Nordvest

Hey. Ny her på siden.. Lige et spørgsmål.... Hvor tidligt i jeres graviditet fik i kvalme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Tynen

Jeg havde det før jeg testede positiv - Bl.a. derfor jeg fik mistanke til en evt. graviditet

Har kastet op siden 6+2 - Pånær de sidste 4 dage!
Håber virkelig at jeg er ovre det pjat nu

Anmeld

1. april 2009

Fam. Munkholm

hej..

Jeg har haft kvalme siden jeg testede positiv og har haft kvalme indtil nu, men ikke de sidste par dage og nu er jeg 15+3.. Så nu håber jeg det er ovre..

Anmeld

2. april 2009

Mathilde

Hej og velkommen til
Jeg begyndte at få kvalme da jeg var ca. 6uger henne og det tog stille og roligt af igen da jeg var 11uger henne, men var først helt væk, da jeg var 13-14uger henne...

Mathilde 25+1

Anmeld

2. april 2009

SaNiNa

tror den kom omkring uge 4-5-6 stykker, ikke så så slem en grad som nu... det tog rigtig meget til omkring uge 8.

er nu i uge 30 og har stadig kvalme og kaster på....

Anmeld

2. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg begndte at få kvalme allerede inden jeg var gået over tid, og det var en af grundene til jeg havde mistanke om at jeg var gravid. Fra ca uge 6 har jeg kastet op indimellem, det var dog meget værre ved graviditet nummer to.

Anmeld

2. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Nordvest skriver:

Hey. Ny her på siden.. Lige et spørgsmål.... Hvor tidligt i jeres graviditet fik i kvalme?

jeg fik kvalme i ca uge 6 og jeg havde kvalme og kastede op til vandet gik 8 mdr senere... det var en hård graviditet.. men det er jo vildt forskelligt fra person til person.....
held og lykke....

Anmeld

2. april 2009

Fam. Madsen

jeg havde kvamle fra uge 4 til uge 16 og kan tydelig huske det for det var den væreste tid i min graviditet.... jeg kunne nemlig ikke spise eller holde noget i mig..

Anmeld

2. april 2009

Natasja Savage Andersen

Velkommen til

Efter jeg testede positiv, begyndte kvalmen. Ved ikke om det var en del af chokket hehe.. Men så begyndte det altså med opkast osv. Det var ret slemt i en periode, men nu er det heldigvis gået væk

Natte 19+0

Anmeld

2. april 2009

Natasja Savage Andersen

Hov glemte lige at sige jeg tog testen da jeg var ca. i uge 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.