Siddepladser i cirkus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2009

Stumpen

I år vil vi i Benneweis med stumpen, jeg overvejer at købe pladser i logen -altså helt oppe ved forestillingen (kan ikke lige stave til ma?????) Men er det for tæt på/for skræmmende for en 2½ årig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Becks

Jeg var inde og se Bennewies sidste år... Og vi sad helt nede ved manegen, hmm jeg ved sgu ikke om det bliver for skræmmende for hende
Men altså, klovnene kommer rimeliiig tæt på, hvis hun er en pige der bliver let forskrækket, så skal I ikke gøre det...
Dyrene kommer også tæt på...

Men det var et fedt show de lavede...
God fornøjelse
Kram

Anmeld

1. april 2009

ivfmarie

Freja sad i logen til hendes 3-års fødselsdag. Hun var mega imponeret - ikke skræmt. Hun blev forskrækket et par gange, men ikke bange. Hun sad på mig - bumstille - fra start til slut!
Bestemt ikke sidste gang!

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

vi saa benneweis sidste aar i oktober. guldklumpen var 17 mdr og vi sad forrest og det var kun godt. guldklumpen var kun lidt bange for grisene men ikke elefanterne

Anmeld

1. april 2009

Bastian

Miamaja skriver:

vi saa benneweis sidste aar i oktober. guldklumpen var 17 mdr og vi sad forrest og det var kun godt. guldklumpen var kun lidt bange for grisene men ikke elefanterne

Tror der er finanskrise i Benneweis for der er ingen grise og kun 1 elefant med i år he he. (med ud over den ene elefant er der da kameler, katte, hunde og heste)

Mht logepladsen er det meget afhængig af barnet. Mine unger ville være skræmt fra vid og sans, mens andre børn vil synes det er fantastisk.

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

Tror der er finanskrise i Benneweis for der er ingen grise og kun 1 elefant med i år he he. (med ud over den ene elefant er der da kameler, katte, hunde og heste)

Mht logepladsen er det meget afhængig af barnet. Mine unger ville være skræmt fra vid og sans, mens andre børn vil synes det er fantastisk.

ja, det er nok rigtigt. der var nasten heller ingen mennesker. bryder mig heller ikke om elefanter i circus. synes det er saa sorgeligt saa det er nok ogsaa forste og sidste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.