Navnemærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

JeNoVa

Rødhætte skriver:

Jeg har købt et stempel istedt. Vildt nemt og så var jeg så heldig at finde den til 35 kr i Lidl

Det var billigt. Det må jeg kigge efter, når jeg næste gang kommer i Lidl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Hvorfor ikke skrive navnene med en tekstiltus i de mærker der sidder i nakken af tøjet - ja, eller på selve stoffet. Nemt og billigt

/Fenja

Ja den metode bruger vi også! 

Anmeld

18. marts 2012

Nadia&Daniel

Fenja09 skriver:

Hvorfor ikke skrive navnene med en tekstiltus i de mærker der sidder i nakken af tøjet - ja, eller på selve stoffet. Nemt og billigt

/Fenja

Anmeld

18. marts 2012

Fenja09

JeNoVa skriver:

Det lyder helt sikkert nemt og billigt. Det kan godt være, jeg ender med det. Tak for idéen.

Selv tak  har selv brugt det, dog ikke til navn, men fordi jeg har klippet mærker ud af min datters tøj. Hader de store mærker og må irritere en baby ligeså meget som det irritere os andre, så for at kunne kende str osv har jeg bare skrevet med tekstiltus.

/Fenja

Anmeld

18. marts 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Selv tak  har selv brugt det, dog ikke til navn, men fordi jeg har klippet mærker ud af min datters tøj. Hader de store mærker og må irritere en baby ligeså meget som det irritere os andre, så for at kunne kende str osv har jeg bare skrevet med tekstiltus.

/Fenja

Skidesmart! Hvor købes de?

Anmeld

18. marts 2012

Fenja09

Mussen2 skriver:

Skidesmart! Hvor købes de?

Jeg købte den i Panduro Hobby, tror den kostede 20-30 kr og den holder jo længe, så det er en billig løsning synes jeg

Anmeld

18. marts 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Jeg købte den i Panduro Hobby, tror den kostede 20-30 kr og den holder jo længe, så det er en billig løsning synes jeg

Ok tak

Anmeld

18. marts 2012

crille

Fenja09 skriver:

Går tekstiltussen ikke igennem tøjet, hvis du skriver direkte i tøjet og ikke på et mærke? 

Anmeld

18. marts 2012

Fenja09

crille skriver:

Går tekstiltussen ikke igennem tøjet, hvis du skriver direkte i tøjet og ikke på et mærke? 

Jo, hvis det f.eks er en hel hvid body, men jeg har bare skrevet i syningen i nakken og så går det ikke igennem.

/Fenja

Anmeld

18. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da min nr. 1 skulle i vs købte jeg mærker som skulle stryges i tøjet. Jeg fik det gjort lige i starten, men så det blev besværligt og mange gange faldt de af tøjet.

Nu bruger jeg en tekstil-pen købt i en boghandel til 30 kr. Det er nemt og billigt. Det går ikke af i vask selvom det bliver vasket masser af gange. Så det er sådan en som jeg vil anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.