vækstscanning imorgen og muligvis tid til igangsættelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

sandramor

heeeeej piger

er såååååå spændt på imorgen.........

kl 13.20 skal jeg til vækstscanning af lillepigen...... da hun jo efter deres scanninger er en STOR pige
sidste gang vejede hun i uge 3200g....... så hvis hun tager på som sidste gang vil hun nu ligge omkring de 3800 med 3 uger til termin

og fordi de siger jeg ligger liiiiiiiiige på grænsen til at have graviditets sukkersyge vil de nok ikke lade mig gå ret meget længere..... så det hele afhænger af hvad de måler hende til at veje imorgen.....
Hvis hun stadig tordner på i vægt får jeg nok en tid med hjem til en igangsættelse

så piger kryds fingre for mig imorgen ik???

nå ja her er da lige et par mavebilleder til dem der skulle ha lyst til at smide en kommentar eller bare lure
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

sandramor

lige et mere
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2012

Ayasmor

Krydser fingrer, og glæder mig til en update imorgen Sikke en fin mave, og mor, du stråler jo

Anmeld

18. marts 2012

sandramor

taaaaaaarrrrk søde

håber virkelig også på at få en dato med hjem og ikke skal vente endnu 14 dage på endnu en vækstscanning og så først datoen der

og skal nok komme med en opdatering imorgen

hihi taaaarrrrrk altså er rigtig glad for min mave men det der med at stråle må være noget kun du kan se føler mig bare mest som en elefant der konstant render rundt i bare tæer og pruster og stønner hihi

Anmeld

18. marts 2012

Maja_4000

Neeej , hvor jeg savner min mave når jeg ser sådan nogle billeder NYD DET ! Hehe

Held og lykke med scanningen

Anmeld

18. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er du smuk gravid! Det hele sidder kun i maven 

Anmeld

18. marts 2012

Clisolka

sandramor skriver:

heeeeej piger

kl 13.20 skal jeg til vækstscanning af lillepigen...... da hun jo efter deres scanninger er en STOR pige
sidste gang vejede hun i uge 3200g....... så hvis hun tager på som sidste gang vil hun nu ligge omkring de 3800 med 3 uger til termin

og fordi de siger jeg ligger liiiiiiiiige på grænsen til at have graviditets sukkersyge vil de nok ikke lade mig gå ret meget længere..... så det hele afhænger af hvad de måler hende til at veje imorgen.....
Hvis hun stadig tordner på i vægt får jeg nok en tid med hjem til en igangsættelse

nå ja her er da lige et par mavebilleder til dem der skulle ha lyst til at smide en kommentar eller bare lure

Sikke en flot babymave!! 

Jeg krydser hvad der krydses kan 

Anmeld

18. marts 2012

sandramor

maaaange taaark

jaaa mange der siger det kun sidder lige på maven.... føler jeg egentlig også meeen vægten siger nu alligevel plus 19kg

men er nu ligeglad... sidste gang tog jeg 27 på og havde smidt dem efter ½ år igen

Anmeld

18. marts 2012

sandramor

1000 tak

og dejligt med lidt ekstra fingre

håber det hjælper

Anmeld

18. marts 2012

Tona

sandramor skriver:

heeeeej piger

Det er det som man kalder at være rigtig smuk gravid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.