Går i til fødselsforberedelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Linekocemba

og hvad synes i evt. om det?

Vi var til det i onsdags. Sys godt nok godt man ku være foruden. Men må se skal to gange mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

JH12

Jeg er ikke begyndt endnu, her i Norddjurs Kommune får man det først tilbudt når der er en måned til termin..

Så jeg har 2*fødselsforberedelse til april + en gang på fødegangen - men det er mest for kærestens skyld vi har takket ja til det..

Anmeld

18. marts 2012

CaWi

Jeg er blevet tilbudt to ting: et forberedelse til amning kursus og decideret fødselsforberedelse. Begge ting er kun af 1x3timers varighed. Derudover skal jeg til "åbent hus" på fødeafd. hvor vi lige høre om hvordan og hvorledes når dagen kommer.

Jeg tager selv til alle tre ting. Ved ik hvor nødvendigt det er, men tænker, at nu er det jo første gang, og jeg går alligevel hjemme, så kan jeg jo lige så godt se om jeg kan blive lidt klogere

Anmeld

19. marts 2012

sofiell89

min læge krydsede af på min VJ at jeg var interesseret, men jeg har intet hørt. Hører vi intet overlever vi nok. Manden og min far har prøvet det før, og jeg tager det bare som det kommer...

Anmeld

20. marts 2012

DinNabo

Jeg har meldt mig på et kursus hos afspændingspædagogernes aftensskole ( www.apa.dk ), men det er mere omkring bevægelse, afspænding samt praktiske øvelser i åndedræt og samtale omrking fødslen, amning etc. Det er super godt. vi er 10 på et hold, og bruger halvdelen af tiden på at lave gymnastik og afspænding og resten af tiden på snak og åndedræt.

Jeg var også til en "forældreaften" på hospitalet i et kæmpe auditorium. det var noget værre l*** for at sige det mildt.

Selv om det koster en del, så har jeg også meldt mig til et efterfødselskursus hos apa, hvor man går med de samme, som på før-fødselskurset. Her er der fokus på gymnastik, samt bevægelser med babyen etc.

Anja

Anmeld

20. marts 2012

Guldimaven

Jeg har været til det, og jeg syntes nu det var meget dejligt at få gennemgået forløbet fra ende til anden..  Hun sagde ikke meget jeg ikke vidste, men jeg nød til hører det hele hun fortalte!

Anmeld

20. marts 2012

Koen.

Nej det gør jeg ikke, var til det med den første men syntes det var spild af tid

Anmeld

20. marts 2012

JH12

tanja. skriver:

Nej det gør jeg ikke, var til det med den første men syntes det var spild af tid

Må også indrømme jeg har fået afvide at det slet ikke er nødvendigt og at det er spild af tid..

Men nu prøver jeg, så ved jeg bare til næste gang, jeg skal holde mig væk

Anmeld

20. marts 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Må også indrømme jeg har fået afvide at det slet ikke er nødvendigt og at det er spild af tid..

Men nu prøver jeg, så ved jeg bare til næste gang, jeg skal holde mig væk

Sådan havde vi det os første gang og ja så ved vi bare denne gang at det ikke er nødvendigt

Anmeld

21. marts 2012

Miss Juul

Nej vi skal ikke til fødselsforberedelse. Synes det er mange penge, og samme jordemoder som afholder det, som kommer hjemme hos os (skal føde hjemme) Så det er jo de samme ting hun fortæller Hver hjemme undersøgelse tager altid 1½-2 timer så føler jeg er ganske godt rustet uanset hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.