Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Intet af det er solgt endnu. Nederdelen er aldrig brugt. Hummelsættet er god men brugt
Intet af det er solgt endnu. Nederdelen er aldrig brugt. Hummelsættet er god men brugt
ok hvad siger du til 200ink.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Det hele er str 86. Jeg tænker 400 kr inkl Porto. Molobukserne er aldrig brugt. Dragtene er stadig virkelig fine
Det hele er str 86. Jeg tænker 400 kr inkl Porto. Molobukserne er aldrig brugt. Dragtene er stadig virkelig fine
Mette&Alexander skriver: ok hvad siger du til 200ink.
Lunae skriver: Er du stadig interesseret?
Er du stadig interesseret?
åhh ja undskyld er ligse starte på arbejde igen så det hele køre lidt for tiden... men ja er da intersseret men mest i de 200 ink...
Mette&Alexander skriver: åhh ja undskyld er ligse starte på arbejde igen så det hele køre lidt for tiden... men ja er da intersseret men mest i de 200 ink...
Lunae skriver: 220 og det er dit
220 og det er dit
ok så siger vi 220 sender du en pb med dit kontonummer så kan jeg overføre med det samme??
Lunae skriver: super lækkert tøj. Sælges samlet eller hver for sig!Tjek også mine andre annoncer
super lækkert tøj. Sælges samlet eller hver for sig!Tjek også mine andre annoncer
Lilla Ej sikke lej velour smækbukser - pris?
Rsa skriver: Lilla Ej sikke lej velour smækbukser - pris?
Lunae skriver: Aldrig brugt, så tænker 150 inkl porto!
Aldrig brugt, så tænker 150 inkl porto!
Jeg springer over.
God weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128