Vådligger lagen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.646 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Jeg er førstegangs gravid, og har derfor et spørgsmål omkring brug af vådligger lagen.

Jeg tænker: Man kommer jo nogen gange ud for at baby tisser (eller det der er værre) igennem bleen. Jeg har fået tre dyner, så lige der vil det ikke være noget problem, hvis de bliver våde. Jeg tænker mere på madrasserne i sengen og barnevognen. Jeg går jo ikke lige ud og køber flere af den slags, bare nu hvis uheldet er ude.

Derfor ville jeg høre hvad i andre har gjort. Har i brugt vådligger lagen?

Og i så fald hvor længe? Tænker det kan blive meget varmt for barnet at ligge med det hver dag, specielt her hen over sommeren. Men det ville også bare være så trist at have madrasser der bliver våde og ødelagte, og hvor skal man lige lade barnet sove hvis nu madrassen er våd?

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

roenlund

jeg har et tisselagen uner det alm lagen så et ik går ud over marassen hvis er skulle være uheld. Synes ikke et virker som om det gør det varmere end bare med alm lagen...

Anmeld

18. marts 2012

Janni.

Silas er lige blevet 1 år, vi har oplevet max 2 gange at han har været så våd at dynen havde fået en snert af det, samme med lagnet, men madrassen er gået fri.

Vi havde også et vådligger stykke under hans lagen i starten, men fjernede det efter kort tid, det var jo ikke nødvendigt alligevel.

Men det er en smagssag.

Anmeld

18. marts 2012

morethanperfect

Vi har ikke brugt det .. Vi har dog nogle liggende til når han blir større og skal lære at blive blefri .. Der kommer jo sikkert et uheld eller 2
Men indtil videre har det ikke været nødvendig  

Anmeld

18. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej de damer.

Jeg er førstegangs gravid, og har derfor et spørgsmål omkring brug af vådligger lagen.

Jeg tænker: Man kommer jo nogen gange ud for at baby tisser (eller det der er værre) igennem bleen. Jeg har fået tre dyner, så lige der vil det ikke være noget problem, hvis de bliver våde. Jeg tænker mere på madrasserne i sengen og barnevognen. Jeg går jo ikke lige ud og køber flere af den slags, bare nu hvis uheldet er ude.

Derfor ville jeg høre hvad i andre har gjort. Har i brugt vådligger lagen?

Og i så fald hvor længe? Tænker det kan blive meget varmt for barnet at ligge med det hver dag, specielt her hen over sommeren. Men det ville også bare være så trist at have madrasser der bliver våde og ødelagte, og hvor skal man lige lade barnet sove hvis nu madrassen er våd?

Håber nogen kan hjælpe

Isabella er snart 17 mrd. og vi har ikke brugt det til hende. Det har ikke været nødvendigt endnu. Men jeg har tænkt mig at bruge det, når hun skal lære at være blefri 

Anmeld

18. marts 2012

Maja_4000

Vi venter med at ligge det på til Caroline skal smide bleen

Det eneste uheld vi har haft , var da hun havde roskildesyge .. Der havde hun skidt igennem ALT .. Men heldigvis har hun en topmadras på , så det var ikke nået ned til selve madrassen ..

Og hun er altså 15 måneder nu .. Så det er ikke så tit det sker :b Ikke hvis I finder en ble som passer baby

Anmeld

18. marts 2012

Rødhætte

roenlund skriver:

jeg har et tisselagen uner det alm lagen så et ik går ud over marassen hvis er skulle være uheld. Synes ikke et virker som om det gør det varmere end bare med alm lagen...

Samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.