Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi uge 34 allerede. Syntes tiden flyver afsted.Der er liv og glade dage flere gange dagligt inde i hendes lille huleVi er efterhånden ved at være klar til hendes ankomst Alt hendes tøj er vasket og vil snart pakke pusletasken til sygehusetKæmpe kram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B skriver: Wow, sikke en fin mave . Tiden går hurtigt Har I fundet et navn? Jeg synes godt nok det er svært
Wow, sikke en fin mave . Tiden går hurtigt Har I fundet et navn? Jeg synes godt nok det er svært
ja tiden flyver bare afsted, det er slet ikke til at følge mig altidJa hun skal hedde FiluccaDet er også rigtig svært at finde navn, det har vi også været langtid om
bullerbassen skriver: Ih en fin mave . Så flot :-)
Ih en fin mave . Så flot :-)
Tusind tak søøde
Kruse90 skriver: Så nåede vi uge 34 allerede. Syntes tiden flyver afsted.Der er liv og glade dage flere gange dagligt inde i hendes lille huleVi er efterhånden ved at være klar til hendes ankomst Alt hendes tøj er vasket og vil snart pakke pusletasken til sygehusetKæmpe kram Carina
Sikke en fin mave, du har Og tillykke med guldklumpen.
Hilsen én, der glæder sig vildt meget til man kan se andet end "spist-for-meget-stadiet" (12+6 i dag)
Du er så fin, smukke. Jeg glæder mig til at se Filucca!
Hihi, søde! Og du har ikke engang en at skulle blive enig med (det var ment på den søde måde! )
Den tot jeg har i maven må gerne blive en pige.. For vi er på HELT bar bund, hvis det bliver en dreng!
Waaauw du er flot! Jeg bliver jo møgskruk af at kigge på din mave.
Men hvor er det vildt som tiden går - nu skal du jo snart (som i SNART) føde?!? Ih håber du får en god og nem sidste del af graviditeten
Hvor er du fin! Super fedt, at i allerede har vasket det hele!
Det er jeg langt fra færdig med, er først startet med at vaske i dag..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128