SP atter engang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

4kløver

Hun var på besøg Onsdag han ligger nu på 5.7 og 64.5

Var en tur på skejby tirsdag med hans sygdom og de synes han var for lille selv om jeg gang på gang fortalte at sådan er alle mine børn været og jeg synes da heller ikke han er lille. Når men nu venter vi så brev fra ouh så de kan kigge på ham. Spild af tid vis I spørger mig. Han skal nok tag på bare stille og rolig.. Han er jo ikke en kæmpe baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

morbibi

4kløver skriver:

Var en tur på skejby tirsdag med hans sygdom og de synes han var for lille selv om jeg gang på gang fortalte at sådan er alle mine børn været og jeg synes da heller ikke han er lille. Når men nu venter vi så brev fra ouh så de kan kigge på ham. Spild af tid vis I spørger mig. Han skal nok tag på bare stille og rolig.. Han er jo ikke en kæmpe baby

Utroligt som de vil have alle børn til at være kæmper/fede og når de så bliver ældre, skal vi lave om på kosten, så de kan blive slanke.....
Nej, jeg har det ligesom dig, de må gerne være slanke og små end kæmpe og alt for hurtig store gg. Du ved hvad jeg mener

Anmeld

22. marts 2012

Moms

4kløver skriver:

Er ikke helt med, er Xander syg eller har han en sygdom?

Eller tager han bare ikke så meget på som gennemsnittet?

Måske har jeg misset noget...?, men synes ikke jeg har hørt før, der var nogle problemer...

Moms

Anmeld

22. marts 2012

4kløver

Moms skriver:

Er ikke helt med, er Xander syg eller har han en sygdom?

Eller tager han bare ikke så meget på som gennemsnittet?

Måske har jeg misset noget...?, men synes ikke jeg har hørt før, der var nogle problemer...

Moms

Hej mons.
Ja Xander er født med NF1.
Men det har ikke noget med hans vægt at gøre, de synes bare han er lidt lille.. ( bare ikke hans mor)

Anmeld

31. marts 2012

MissMaria

4kløver skriver:

Hej mons.
Ja Xander er født med NF1.
Men det har ikke noget med hans vægt at gøre, de synes bare han er lidt lille.. ( bare ikke hans mor)

Hej
Hvordan ved man din søn har NF1 ( hvis jeg må spørge )
Spørg fordi vores søn skal undersøges for det på tirsdag.
Vh Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.