Et spørgsmål om afløbsrens!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.430 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Madam Blå

Ja, af alle de interessante emner man kan tage på.. Så er det her ikke et af dem!

Jeg har langt hår, og fælder en hel del. Og jeg HADER at gøre afløbet i bruseren ren! Det er simpelthen det klammeste! Finder der noget afløbsrens, der kan ætse bare lidt af alt det snask væk?

Hvad bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Kløver

Madam Blå skriver:

LJeJegeejejefjerfjernfjerneJa, af alle de interessante emner man kan tage på.. Så er det her ikke et af dem!

Jeg har langt hår, og fælder en hel del. Og jeg HADER at gøre afløbet i bruseren ren! Det er simpelthen det klammeste! Finder der noget afløbsrens, der kan ætse bare lidt af alt det snask væk?

Hvad bruger i?

Jeg fjerner altid de værste hår med noget papir, men har man langt hår kan det ikke undgåes der samler sig og stopper til, og jo jeg hælder bare en gang afløbsrens i, og lader det stå natten over det plejer at hjælpe godt, man kan jo ikke stå med hele armen nede i røret

Anmeld

18. marts 2012

Maja_4000

Jeg har prøvet Buster og synes sgu ikke det virkede  

Anmeld

18. marts 2012

Mom2012

Madam Blå skriver:

Ja, af alle de interessante emner man kan tage på.. Så er det her ikke et af dem!

Hvad bruger i?

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilket afløb du har, men da jeg boede i lejlighed fik jeg at vide at min udlejer, jeg slet ikke måtte bruge afløbsrens da det kunne ætse rørene. Bare en lille warning 

Anmeld

18. marts 2012

Madam Blå

Maja84 skriver:

Jeg fjerner altid de værste hår med noget papir, men har man langt hår kan det ikke undgåes der samler sig og stopper til, og jo jeg hælder bare en gang afløbsrens i, og lader det stå natten over det plejer at hjælpe godt, man kan jo ikke stå med hele armen nede i røret

Ja, jeg fjerner også det værste - men kan simpelthen ikke have hele klør fem dernede hihi. Har en tandbørste, jeg kan tage det op med men er lige ved at brække mig hver gang. Synes det er så klamt, at jeg overvejer at blive korthåret igen
Hvilken en bruger du? Min er tom, og den gjorde egentlig ikke noget. Så skal ud og have en ny - og meget gerne en, der virker

Anmeld

18. marts 2012

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Jeg har prøvet Buster og synes sgu ikke det virkede  

Den går jeg i en bue udenom så Mange tak!

Anmeld

18. marts 2012

Madam Blå

Ann87 skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilket afløb du har, men da jeg boede i lejlighed fik jeg at vide at min udlejer, jeg slet ikke måtte bruge afløbsrens da det kunne ætse rørene. Bare en lille warning 

Nå for søren.. Det har de ikke sagt noget om? Så jeg går ud fra, at jeg godt kan. Ellers burde de da have sagt det, ikke?

Anmeld

18. marts 2012

Mom2012

Madam Blå skriver:

Nå for søren.. Det har de ikke sagt noget om? Så jeg går ud fra, at jeg godt kan. Ellers burde de da have sagt det, ikke?

Det skulle man tro. Men ellers ring til dem, så du sikker på der ikke sker noget. Jeg fik det ikke at vide den gang, men kan jo være det bare var min udlejer som ikke lige tænkte over det.  

Anmeld

18. marts 2012

Clisolka

Madam Blå skriver:

Hvad bruger i?

Suk! Jeg haaaaaaaader det også - adr.... 

Her er det gerne min kæreste som klarer det, med afløbsrens... Jeg overvejer seriøst at klippe mig skaldet 

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

Madam Blå skriver:

Ja, jeg fjerner også det værste - men kan simpelthen ikke have hele klør fem dernede hihi. Har en tandbørste, jeg kan tage det op med men er lige ved at brække mig hver gang. Synes det er så klamt, at jeg overvejer at blive korthåret igen
Hvilken en bruger du? Min er tom, og den gjorde egentlig ikke noget. Så skal ud og have en ny - og meget gerne en, der virker

Jeg køber de billige mørkegrønne dunke med 1 liter i, men hælder så også en halv til hel dunk i af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.