Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er lidt stolt
Er startet på Dukan kuren her til morgen, og skal snart have en hakkebøf med spejlæg til morgenmad
Håber det kan sætte lidt mere skub i tingene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja okay billeder er meget små, men det første er kropsmål og der er røget 28,5 cm ialt .. 15 cm på hofte, 10 på talje, 2,5 på lår og 1 på arm..
Det andet billede viser at jeg har tabt 7 kg
SUPER FLOT!!
Anonym skriver: Ja okay billeder er meget små, men det første er kropsmål og der er røget 28,5 cm ialt .. 15 cm på hofte, 10 på talje, 2,5 på lår og 1 på arm.. Det andet billede viser at jeg har tabt 7 kg
Mange tak Er os selv lidt stolt af det Men syntes det er skræmmende at der er røget så mange cm uden man egentlig har opdaget det/kan mærke det
Anonym skriver: Er lidt stolt Er startet på Dukan kuren her til morgen, og skal snart have en hakkebøf med spejlæg til morgenmad Håber det kan sætte lidt mere skub i tingene
Flot! Hvor længe har du været i gang? Du har vel ikke tabt alt det siden i morges?
Marita skriver: Flot! Hvor længe har du været i gang? Du har vel ikke tabt alt det siden i morges?
haha gid man kunne har været igang on/off i et par måneder Har ikke gjort noget vildt og drastisk som jeg er gået igang med i dag
Månsson skriver: Hvor kan man sætte tallene ind henne?? Link evt?
Hvor kan man sætte tallene ind henne?? Link evt?
Altså det er inde på madlog, og jeg trykker på ret dagbogen og så kan du indtaste vægt og mål
LOOOL. Sku netop til at skrive det samme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128