Hun er begyndt at vågne om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2012

Mother-love

Hej piger.
Isabella har sovet igennem siden hun var en månede gammel. Men efter hun er startet i vuggestue er hun begyndt at vågne mellem kl 2 - 4 hvor hun begynder og ligge og lege. Står op og giver hende lidt og spise hvorefter hun bliver lagt igen og så falder hun også i søvn igen. Men hvordan kan det være? Hun får grømsagsmos med kød i lige inden hun bliver lagt i seng. Så vi har ikke ændre noget der. Hun kommer i seng kl 19.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Mamalou

Min søn er begyndt på det samme, efter han er startet i dagpleje. Jeg har tænkt, at han sover mere urolig pga alle de nye indtryk, og derfor vågner nemmere end normalt. Jeg tror du skal passe på med at give hende mad, da du hurtigt kan give hende en dårlig vane, der varer ved. Her kan det hjælpe hvis Villads får en tår vand, og ellers får han lov at ligge og pludre til han falder søvn. 

Vh. Louise

Anmeld

18. marts 2012

Mother-love

Mamalou skriver:

Min søn er begyndt på det samme, efter han er startet i dagpleje. Jeg har tænkt, at han sover mere urolig pga alle de nye indtryk, og derfor vågner nemmere end normalt. Jeg tror du skal passe på med at give hende mad, da du hurtigt kan give hende en dårlig vane, der varer ved. Her kan det hjælpe hvis Villads får en tår vand, og ellers får han lov at ligge og pludre til han falder søvn. 

Vh. Louise

Okay. Ja det har jeg da slet ikke tænkt over. Og ja det kunne være jeg også skulle give isabella en tår vand og lægge hende igen. Havde så heller ikke tænkt over at det kunne blive en dårlig vane at give hende mad om natten. men tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.