Kan en voksen mangle en " voksen "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsperson i sit liv ???

Ja måske mystisk spørgsmål, men føler mig ofte alene når verden viser sig fra sin barske side. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Pige2009

Ja, da. Vi har alle brug for at blive holdt af og om, så det kan man da sagtens. Jeg føler mig selv alene til tider og mangler en at tale med om hverdagens trivialiteter, så jeg kan sagtens følge dig...

Kh. Linda

Anmeld

18. marts 2012

JeNoVa

Helt sikkert! Det er derfor, det er godt at have gode venner at snakke med.

Anmeld

18. marts 2012

Ciss

Selvfølgelig kan man det!

Anmeld

18. marts 2012

chael

Ja da, mennesket er et socialt væsen og vi har derfor behov for nærvær og omsorg.

Alle kan have brug for en sparringspartnere, når livet, som du selv skriver, viser sig fra sin barske side

*Camilla

Anmeld

18. marts 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Ja, da. Vi har alle brug for at blive holdt af og om, så det kan man da sagtens. Jeg føler mig selv alene til tider og mangler en at tale med om hverdagens trivialiteter, så jeg kan sagtens følge dig...

Kh. Linda

ENIG 

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Ja det vil jeg bestemt godt mene man kan.. Jeg mangler selv en sommetider når alt går mig imod..

Min nærmeste er min mormor, problemet er bare at hun bor i Esbjerg og jeg bor i Aalborg..

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Omsorgsperson i sit liv ???

Ja måske mystisk spørgsmål, men føler mig ofte alene når verden viser sig fra sin barske side. 

Erklære mig enig med de andre.  Alle har brug for omsorg og alle "voksne" render jo stadig rundt med "det barn de var engang indeni".

Og alle ved at børn har brug for masser af omsorg. hehe

Håber du finder en der kan give dig et ordentlig knus.

Ind til da kan du få et virtuelt af mig

Anmeld

18. marts 2012

Troldemommi

Bare fordi vi er voksne har vi alle da brug for kærlighed og omsorg, jeg vil da mene det er derfor man har familie og venner, nogle der trøster og giver et knus når verden er træls :-)

At være der for en, og ligeledes at være der for en anden :-)

Monica

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for svar alle sammen. Har min mand men mangler ofte andre end ham og dele tanker & bekymringer med. En til at støtte & trøste. Komme med gode råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.