Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Kæmpe tillykke! Jeg elsker simpelthen, når nogen som dig proklamerer en graviditet
Kæmpe tillykke! Jeg elsker simpelthen, når nogen som dig proklamerer en graviditet
Tusind taaak
Jeg glæder mig bare til at se om der er liv i den .. Jeg føler mig ikke særlig gravid, men iiiiiiiih jeg er såååååååå happy
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke...
Rigtig stort tillykke!
Mira0911 skriver: Stort tillykke...
Kæmpe tak
JeNoVa skriver: Rigtig stort tillykke!
Mange gange tak!
Anonym skriver: Tusind taaak Jeg glæder mig bare til at se om der er liv i den .. Jeg føler mig ikke særlig gravid, men iiiiiiiih jeg er såååååååå happy
Dit indlæg gør mig super glad Selvfølgelig er der liv!
Baagøe skriver: Dit indlæg gør mig super glad Selvfølgelig er der liv!
Taaaak ..
Kan heller ikke lade vær med at smile over hele hovedet! Det er så skide vildt! Wow hvor er jeg altså bare glaaaad!
Nogen der lige kan svare mig på ét enkelt spørgsmål
Nu er jeg 4+0 henne, det ved jeg, men når man er +0, er man så i næste uge?
Altså er jeg i 5. uge? eller er det først når jeg er 4+1?
JEG ER GLAAAAAAAAAAAD!!!!
Anonym skriver: Taaaak .. Kan heller ikke lade vær med at smile over hele hovedet! Det er så skide vildt! Wow hvor er jeg altså bare glaaaad!
Det kan jeg godt forstå - det er jo fantastisk!
Anonym skriver: Nogen der lige kan svare mig på ét enkelt spørgsmål Nu er jeg 4+0 henne, det ved jeg, men når man er +0, er man så i næste uge? Altså er jeg i 5. uge? eller er det først når jeg er 4+1? JEG ER GLAAAAAAAAAAAD!!!!
Så er du i 5. uge, som går således:
4+0
4+1
4+2
4+3
4+4
4+5
4+6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128