Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kongmulle skriver: Er bukserne solgt?
Er bukserne solgt?
de to par cowboybukser er solgt, men har et andet par, som er brugt ca. 5 gange. De grønne Idat bukser har jeg også stadig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Piva skriver: de to par cowboybukser er solgt, men har et andet par, som er brugt ca. 5 gange. De grønne Idat bukser har jeg også stadig.
Har du både IdaT bukser + blusen? Er det samme grønne farve?
Hvad str er de andre cowboybukser? og hvad koster de?
Kongmulle skriver: Har du både IdaT bukser + blusen? Er det samme grønne farve? Hvad str er de andre cowboybukser? og hvad koster de?
har kun bukserne. Jeg har et par i 110 og måske to par i 116 - hvis sønnen er på vej ud af dem. Kom med bud
Piva skriver: har kun bukserne. Jeg har et par i 110 og måske to par i 116 - hvis sønnen er på vej ud af dem. Kom med bud
Nattøj + IdaT bukser+ cowboybukser i str 110, hvad vil det koste inkl porto?
Kongmulle skriver: Nattøj + IdaT bukser+ cowboybukser i str 110, hvad vil det koste inkl porto?
290 incl
Piva skriver: 290 incl
Kan den her ryge med til den pris
Kongmulle skriver: Kan den her ryge med til den pris
Så kan vi sige 320 - den er som ny. Vil du ha huen med?
hvad siger du?
Piva skriver: hvad siger du?
Tænker lige til i morgen, så får du besked
Hvis fleece blir byttet ud med en af bluserne, er det så samme pris?
Kongmulle skriver: Tænker lige til i morgen, så får du besked Hvis fleece blir byttet ud med en af bluserne, er det så samme pris?
Det kan vi godt sige. Men du kan få bluiserne med til billige penge, for porto er jo betalt. Og bliver det mere, betaler jeg resten af porto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128