Nå, men vi er så startet med rugbrødshapser (bondebrød) og har været i gang i nogle dage, og det går... øh ja, skide godt og helt af h...... til...
Signe: æder løs af alt hvad hun får i munden. I dag spiste hun 3/4 skive bondebrød til frokost. Det er meget godt, er det ikke? Kan jeg så ikke godt regne med, at hun har fået nok? Hun har både spist leverpostej, smøreost, skæreost og makrel og sidder bare og brummer tilfreds, mens hun spiser.
Nanna: puha, ikke om hun vil have det ind i munden. Den første dag fik hun spist 2 hapser, men siden kan jeg bare ikke få hende til det. I dag begyndte hun at græde, fordi jeg fik sneget et stykke ind i hendes mund. Jeg har prøvet at lade hende tage selv, selv holde gaflen (æder bare af den forkerte ende), få lov at gumle på en skive brød osv. men det virker bare ikke. Jeg har så givet hende grød i stedet for, for hun er jo sulten. Hvad skal jeg gøre? Er hun bare ikke klar endnu?
Det er godt nok besværligt, når der er to, og de så ikke følger hinanden, men de skal jo ses som individer og behandles derefter...
Knus Line
Anmeld