Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Jeg sidder og ser den, og jeg synes bare den er så sød.. Den film kan virkelig få en til at tænke over hvor vigtigt det er at holde af dem der elsker en, og elske dem tilbage.. Andre der ser den??
Jeg sidder og ser den, og jeg synes bare den er så sød.. Den film kan virkelig få en til at tænke over hvor vigtigt det er at holde af dem der elsker en, og elske dem tilbage.. Andre der ser den??
Nix, men den står inde i skabet
Jeg ææælsker den film - og rigtigt med budskabet
Babymor2010 skriver: Nix, men den står inde i skabet Jeg ææælsker den film - og rigtigt med budskabet
An&Jo skriver: jeg tror faktisk os jeg har den et sted.. men det er bare så skøn en film..
jeg tror faktisk os jeg har den et sted.. men det er bare så skøn en film..
Ja, det er en man altid kan se igen og igen
Babymor2010 skriver: Ja, det er en man altid kan se igen og igen
Åh min yndlings kærligheds-film De plejer at sende den til jul, det er en riiiigtig skøn jule-kærlighedsfilm <3
Gigl skriver: Åh min yndlings kærligheds-film De plejer at sende den til jul, det er en riiiigtig skøn jule-kærlighedsfilm <3
jeg gør ikke, men optager den
skal skal vidst ses i morgen
Det er en af mine absolut ynglingsfilm, men så den ikke da jeg har den på dvd, Den er så sød, jeg bliver blød i knæene over Colin Firth, han er bare en sukkermås :-)
Monica
Jeg ser den - Men KUN fordi der ikke er andet. Jeg bryder mig ikke om den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128