Ferie i Egypten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Hougaard92

FamilenStorm skriver:

Vi skal derned i uge 14.. SÅskal jeg nok vende tilbage :-)

det vil jeg glæde mig til at høre om

hvor skal i bo og hvem rejser i med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

FrkT

JuliaHougaard92 skriver:

der er man nok forskellige, jeg kan ikke få varme nok elsker det .

Okay... jamen så er det nok fint 

Anmeld

18. marts 2012

FamilenStorm

JuliaHougaard92 skriver:

det vil jeg glæde mig til at høre om

hvor skal i bo og hvem rejser i med ?

Mener vialkali bo på Hilton Resort i Urgahda.. Det er en All inclusive ferie.. Total afslapning :-)

Vi rejser med bravotur.. :-)

Anmeld

18. marts 2012

Hougaard92

FamilenStorm skriver:

Mener vialkali bo på Hilton Resort i Urgahda.. Det er en All inclusive ferie.. Total afslapning :-)

vi kigger på ferie i Sharm el sheik med alantisrejser men nu må vi se

Anmeld

1. maj 2012

lukaj

har i fået bestilt rejse til egypten?

vi skal til hurgade i uge 30

Anmeld

1. maj 2012

ekebiv

FamilenStorm skriver:

Mener det var der vi boede da vi var dernede for et par uger siden. Det var rigtig godt :-) dog var jeg ikke særlig imponeret af de sælge de udenfor hotellet, de var meget agressive, mere end vi er vant til fra andre lande. Og så er det dyrt hvis i handler andre steder end i supermarkedet, vi var i en souvenir shop hvor vi havde fundet et par tunikaer og lidt typisk souvenir til ungerne og det ville han have 2300!!! Kr for så det blev ikke til noget. På hotellet var de vildt søde og ungerne fik gratis ting alle vegne så det kan vi ikke klage over. Børneunderholdning om aftenen var på russisk (der er vildt mange russere) men vores børn er så små at det er et fedt om det er russisk eller engelsk :-)

Anmeld

4. maj 2012

Hougaard92

lukaj skriver:

har i fået bestilt rejse til egypten?

vi skal til hurgade i uge 30

Nej ikke endnu, jeg er lige kommet hjem fra Kina af i aftes så det var lige blevet sat til side for en stund. men nu skal der kigges igen

Anmeld

5. maj 2012

foto på lærred

Vi har været i Hurghada et par gange og det har været rigtig fint. Vi bestiller et af de der børneresorter gennem Star Tour med all inclusive. Vi har rejst i dec og januar. Rejs uden for sæsom hvis I har mulighed for det, da det er meget billigere.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.