ØV, min ryg er helt ødelagt idag.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

An&Jo

Er meget bange for at jeg har lavet en forkert bevægelse til zumba igår, for jeg har intet kunnet lave idag.. hvis jeg rejser mig, sætter mig ned, eller laver noget fysisk, så gør det bare rigtig ondt..

Jeg kan godt gå og stå uden det gør ondt, så længe jeg ikke laver en hurtig bevægelse eller bukker mig..

Ihh hvor jeg synes det er monster træls, skulle jo gerne være klar til at træne igen på mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Av hvor uheldigt! Du må finde varmepuden frem og få manden til at gi dig lidt massage! God bedring med det. Vh stine

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Av hvor uheldigt! Du må finde varmepuden frem og få manden til at gi dig lidt massage! God bedring med det. Vh stine

har desværre ingen mand til at give mig massage..

Så jeg må bare overleve det desværre..

Anmeld

17. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

har desværre ingen mand til at give mig massage..

Så jeg må bare overleve det desværre..

Ja så bliver det jo lidt svært! Ellers må du igang med en tennisbold op af vægen. Eller lave lidt udstrækning! Håber da i hvert fald det snart bliver bedre. Vh stine

Anmeld

17. marts 2012

Michael healer

Er meget bange for at jeg har lavet en forkert bevægelse til zumba igår, for jeg har intet kunnet lave idag.. hvis jeg rejser mig, sætter mig ned, eller laver noget fysisk, så gør det bare rigtig ondt..

Jeg kan godt gå og stå uden det gør ondt, så længe jeg ikke laver en hurtig bevægelse eller bukker mig..

Ihh hvor jeg synes det er monster træls, skulle jo gerne være klar til at træne igen på mandag..

Ring på hos naboen, og hør om du kan få noget massage der ?

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Ja så bliver det jo lidt svært! Ellers må du igang med en tennisbold op af vægen. Eller lave lidt udstrækning! Håber da i hvert fald det snart bliver bedre. Vh stine

vores tennisbolde ligger inde på sønnens værelse, og han sover desværre nu..

udstrækning må prøves, selvom jeg har gjort det igår efter zumba og flere gange idag..

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

Michael healer skriver:

Ring på hos naboen, og hør om du kan få noget masage der ?

haha, not gonna happen.. kan ikke tåle synet af mine naboer på grund af deres chikane mod mig efter jeg flyttede ind..

og dem jeg kan snakke med er ikke hjemme.. der er ihvertfald ikke lys i deres lejligheder.. det er et kollegie, og det er skt paddys day, så folk er ude og drikke øl jo..

Anmeld

17. marts 2012

Michael healer

An&Jo skriver:

haha, not gonna happen.. kan ikke tåle synet af mine naboer på grund af deres chikane mod mig efter jeg flyttede ind..

og dem jeg kan snakke med er ikke hjemme.. der er ihvertfald ikke lys i deres lejligheder.. det er et kollegie, og det er skt paddys day, så folk er ude og drikke øl jo..

nå ok, så der ikke andet for, end at tage et massage flag, og vift med det ud af vinduet, til nogle ser det, og kommer dig til hjælp he he 

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

Michael healer skriver:

nå ok, så der ikke andet for, end at tage et massage flag, og vift med det ud af vinduet, til nogle ser det, og kommer dig til hjælp he he 

haha, måske skulle jeg sætte en rød lampe op i vinduet og se om nogen reagerer på det..

ej spøg til side, må vidst bare lige æde et par panodiler og så gå tidligt i seng

Anmeld

17. marts 2012

Muffin_girl

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.