Økonomi :s Nogle der har styr på støtte ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Anonym trådstarter

Godaften alle derude

Jeg er 20 og arbejder for et vikar firma (SOS vikar), som social og sundhedshjælper i min fritid . Ellers læser jeg HF normalt

Jeg er færdig sommer 2013 med min HF, men nu søger jeg ind på social og sundhedsassistenten med start august 2012 .

Jeg er SÅ træt af at læse HF, det interessere mig ikke det mindste !

Men hvad skal jeg stile op nu ?

Jeg vil gerne droppe ud af HF og så kører så meget som jeg kan som vikar . Men hva så hvis der ikke er vagter nok ? Kan jeg få kontant hjælp ? OGså når det er min egen skyld jeg dropper ud ?

Håber på nogle kloge hoveder

God Weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Glad Giraf

Anonym skriver:

Godaften alle derude

Jeg er 20 og arbejder for et vikar firma (SOS vikar), som social og sundhedshjælper i min fritid . Ellers læser jeg HF normalt

Jeg er færdig sommer 2013 med min HF, men nu søger jeg ind på social og sundhedsassistenten med start august 2012 .

Jeg vil gerne droppe ud af HF og så kører så meget som jeg kan som vikar . Men hva så hvis der ikke er vagter nok ? Kan jeg få kontant hjælp ? OGså når det er min egen skyld jeg dropper ud ?

God Weekend

Ved ikk om det er det samme når det er uddannelse, men man får 5 ugers karantæne hvis du er selv forskyldt ledig...

dvs 5 uger uden penge...

Anmeld

17. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Godaften alle derude

God Weekend

Har du sosu hjælper uddannelsen?

Ellers skal du vel ha den før du kan søge videre på assistenten.

Jeg ville da høre det sted du er vikar om de kan garantere dig et timeantal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.