Forstoppet!!! av min mave - hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Anonym trådstarter

ER GRAVID I 20 UGE, OG AV MIN MAVE..... UNDSKYLD MEN, JEG PRUTTER HELE TIDEN OG HAR GJORT DET I 4 DAGE... OG DAGE LUGTER LIGESOM AT DER STÅR GAMMEL AFFØRING FAST.. IKKE ENGANG JEG SELV KAN HOLDE DET UD, FÅR HOVEDPINE AF LUGTEN...

JEG TÆNKER DET ER JERN DER GØR DET..

MEN HVA SKAL JEG GØRE.... HAR DRUKKET KAFFE OG SPIST CA 15 SVEDSKER....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Lady Marion <3

Brug en microlax og sørg for at drikke en masse vand

Anmeld

17. marts 2012

LineSchack

Pærer... Og en masse masse væske. Jeg led selv vildt meget af det og pærer hjalp. Og når det så blir for tyndt så banan ;D

Anmeld

17. marts 2012

Fenja09

Prøv at høre din læge om du ikke må tage et magnesium tilskud (kan købes på apoteket i håndkøb). Jeg mener det er en tablet dagligt man skal tage og det virker mod forstoppelse.

Gravide må gerne tage dem, men altid rart at ens egen læge godkender det inden.

/Fenja

Anmeld

17. marts 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Prøv at høre din læge om du ikke må tage et magnesium tilskud (kan købes på apoteket i håndkøb). Jeg mener det er en tablet dagligt man skal tage og det virker mod forstoppelse.

Gravide må gerne tage dem, men altid rart at ens egen læge godkender det inden.

/Fenja

Magnesium KAN viker modsat specielt hvis man ik får væske nok!!!

Anmeld

17. marts 2012

Hyacinth

Jeg er en af de uheldige, spm lider af forstoppelse både under gravidtet, men også når jeg ikke er. Jeg har talt med min egen læge, idet jeg er gravid i 9.uge nu og stadig har maveproblemer. Jeg har fået grønt lys til at tage en klyks/microlax, hvis den går heelt i stå og ellers forebyggende enten laktulose(det gives også til babyer med forstoppelse) og ellers Magnesia

Det må du kunne få grænt lys til også men selvfølgelig spørge ham/hende først

Jeg kombinerer mine magnesia med et glas sveskejuice inden sengetid.

Håber det var til hjælp

Anmeld

17. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Movocol! Snak med apoteket. Min søn har fået det siden han var 1 måned gammel og det virker.

Anmeld

17. marts 2012

Hyacinth

Men ja, man skal helt sikkert huse væsken med Magnesia (men det skal man jo også generelt)

Anmeld

17. marts 2012

MorDk

Aisha skriver:

Movocol! Snak med apoteket. Min søn har fået det siden han var 1 måned gammel og det virker.

ENIG  Er et super godt produkt som er nemt at regulerer. Og så trækker det heller ikke væske ud...

Anmeld

17. marts 2012

Cassiopeia

Du kan også prøve at drikke et glas sveske + et glas appelsin jucie hverdag, osse gerne en masse vand i løbet af dagen. Det hjalp på min mave da jeg var gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.