Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har vi sådan en?! Hvis ja vil jeg da gerne være medlem!
Hvis ikke, syntes i så ikke vi skal lave en?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Hvis vi har en kender jeg i hvert fald ikke til den, men synes det er en god idé
Hvis vi har en kender jeg i hvert fald ikke til den, men synes det er en god idé
Dejligt.. Så skal vi bare have en til at oprette den.. Men jeg ved ikke lige om jeg kan finde ud af det!
Guldimaven skriver: HiHih Dejligt.. Så skal vi bare have en til at oprette den.. Men jeg ved ikke lige om jeg kan finde ud af det!
HiHih
tanja. skriver: Hihi jeg er vist heller ikke computer ørn nok til det
Hihi jeg er vist heller ikke computer ørn nok til det
Hehe, så må vi håbe der er en der ved hvordan man gør!
Jeg kan godt finde ud af det Så jeg kan da godt lave en hvis det var ??
Joyce1986 skriver: Jeg kan godt finde ud af det Så jeg kan da godt lave en hvis det var ??
Ja, det må du meget gerne!
Super det gør jeg så, skal lige hjem føret, så der omkring en halv time ca. så skulle sådan en gruppe oprettet skriver lige herinde når det er gjord så i også kan få navnet på gruppen
Joyce1986 skriver: Super det gør jeg så, skal lige hjem føret, så der omkring en halv time ca. så skulle sådan en gruppe oprettet skriver lige herinde når det er gjord så i også kan få navnet på gruppen
Det lyder godt!
Så kan det også være det er nemmere at lokke vores mænd, kærester med til at 'deltage' lidt i samtalerne, hvis det er over facebook istedet for herinde, det kan måske godt virke lidt tøset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128