Kunne simpelthen være fantastisk, hvis nogen har oplevet noget lignenede det jeg følgende vil beskrive eller har hørt om det.
Jeg er gravid 37+5
De sidste par uger har jeg har nogle "anfald" eller hvad man kan kalde det. Hvor jeg nærmest får en allergisk reaktion. Jeg føler jeg bliver meget varm og jeg bliver meget rød i hovedet og på halsen og min vejrtrækning bliver mere besværet. Min læge sendte mig den anden dag på sygehuset for at de kunne undersøge mig. Men de satte bare min astma medicin op. Fagpersoner koncentrere sig typisk om min astma da den bliver påvirket når der er noget galt i kroppen. Men det er nu altså ikke astmaanfald jeg har.
Så i nat ved tretiden, vågner jeg ved at det klør helt vildt på mine hænder og arme. (Obs ikke i håndfladerne, som jeg har læst typisk starter der ved leverbetinget grav. kløe) I morges er mine arme helt rødspættet og mine ben har også røde plamager og klør moderat. Men et par timer efter jeg var stået op forsvandt det....???
Er det nogen der har prøvet noget lignende????
Tænker jo om jeg alligevel skal være obs på leveren. Har tænkt mig at kontakte læge igen på mandag, men der er jo liige et par dage til.
På forhånd tak for hjælp
Anmeld