Synes den her er så god.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

An&Jo

http://www.youtube.com/watch?v=pz9loUhksrU

Elsker Lionel Richie, og så bliver det jo kun bedre med en duet med Rasmus Seebach

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

4kløver

Ja når rasmus ikke synger.

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

4kløver skriver:

Ja når rasmus ikke synger.

haha..

Jeg elsker begges musik, så for mig må de gerne begge synge

Anmeld

17. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=pz9loUhksrU

Elsker Lionel Richie, og så bliver det jo kun bedre med en duet med Rasmus Seebach

Ja super skøn sang ka bare ik holde ud og se musikvideoen syntes lionel er så pimp agtig og se på he he

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Ja super skøn sang ka bare ik holde ud og se musikvideoen syntes lionel er så pimp agtig og se på he he

hehe.. derfor hører jeg den heller aldrig på youtube, men det var den eneste måde jeg kunne lægge den herind..

Jeg har et program på min telefon der hedder wimp, som jeg har købt mig adgang til igennem telenor, og der kan jeg hente det nyeste musik, så det er der jeg selv hører det..

Anmeld

17. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

hehe.. derfor hører jeg den heller aldrig på youtube, men det var den eneste måde jeg kunne lægge den herind..

Jeg har et program på min telefon der hedder wimp, som jeg har købt mig adgang til igennem telenor, og der kan jeg hente det nyeste musik, så det er der jeg selv hører det..

Bruger os spotify til alt mit musik

Anmeld

17. marts 2012

4kløver

An&Jo skriver:

haha..

Jeg elsker begges musik, så for mig må de gerne begge synge

Er ikke vild med Rasmus men denne gør han det godt.. kan godt lig hans personlige men er ikke vild med hans musik.. synes også at det er synd at hans far ikke oplever ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.