London - nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Pige2009

StephanieJ skriver:

1. Prøvede tidligere idag, hvor der kom psyko priser frem.

2. Når jeg f.eks. er på inde på momondo gennem det link du sendte, så skal jeg jo klikke derinde for at kunne komme videre til Ryan air's side for at kunne bestille.
Men når man kommer ind på Ryan air - så er billetterne eller noget ikke at se

Virker besynderligt DU må komme hjem til mig og bestille fra min comp.

Håber du har held til at finde og lave en god 'bargain'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

signe.

Fines mor skriver:

Så tror jeg bare, at vi deles om en kuffert. Vi er 4 piger som skal afsted sammen, og vi kan godt dele 2 og 2 ;-) Der skal også være plads til, at have lidt gaver med hjem til ungerne når vi nu tager afsted uden dem hihi. Glæder mig så meget til den tøsetur til London.

Det burde I sagtens kunne, ja... Lyder også bare som en genial idé.. Gid det var mig

Anmeld

18. marts 2012

Steph_Laurits

AalborgPigen skriver:

Kan i så ikke tage afsted fra Aarhus ? 

Så er det jo ligefør at man ligeså godt kan købe de sindssygt dyre billetter så. Koster jo også at komme til Århus!

Anmeld

18. marts 2012

Steph_Laurits

Baagøe skriver:

Virker besynderligt DU må komme hjem til mig og bestille fra min comp.

Håber du har held til at finde og lave en god 'bargain'

Hehe, jeg er på vej

Ja håber også jeg finder noget, ellers ringer jeg/tager ud i lufthavnen og hører om tider og pris

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

StephanieJ skriver:

Hehe, jeg er på vej

Ja håber også jeg finder noget, ellers ringer jeg/tager ud i lufthavnen og hører om tider og pris

Det tror jeg desværre ikke det bliver billigere af - tværtom

Anmeld

18. marts 2012

132319

Hov, forkert tråd 

Anmeld

18. marts 2012

Muffin_girl

StephanieJ skriver:

Så er det jo ligefør at man ligeså godt kan købe de sindssygt dyre billetter så. Koster jo også at komme til Århus!

Okay

Anmeld

18. marts 2012

Fines mor

signe. skriver:

Det burde I sagtens kunne, ja... Lyder også bare som en genial idé.. Gid det var mig

Jeg har planlagt det hele selv, fly, hostel osv. og pt. er prisen ca. 1600 kr. for 2 nætter. Så skal vi bare købe mad, og det vi skal se. :-) Det bliver så fedt..... vi er alle 4 oppe og kører over vores beslutning hihi

Anmeld

18. marts 2012

Polarpigen

Tror heller ikke du skal satse på at tage ud til lufthavnen! Hellere lige prøve det med nettet - det er super nemt! Jeg kan næsten love dig for at det er dyrere at dukke op derude ! 

Anmeld

18. marts 2012

Steph_Laurits

Polarpigen skriver:

Tror heller ikke du skal satse på at tage ud til lufthavnen! Hellere lige prøve det med nettet - det er super nemt! Jeg kan næsten love dig for at det er dyrere at dukke op derude ! 

Var heller ikke fordi jeg forventede at få dem billigere eller noget. Blot noget hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.