Farligt med varme swimmingpools??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.551 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

V&W

Hej piger.

Jeg er ny herinde og meget nygravid (har lige faaet det bekraeftet med sikkerhed i dag faktisk).

Det er vores foerste barn, saa jeg er taknemmelig for at der findes en side som denne, hvor man kan soege gode raad. 

Her kommer mit spoergsmaal:  Jeg har engang laest, at det kan vaere faarligt at bade/svoemme i varme swimmingpools pga. noget med bakterier eller ligende.

Er det nogen, der kender noget til det?

Jeg er bosat i Dubai og bruger opvarmet indendoers swimmingpool naesten hver dag - og stranden ca. en gang om ugen. 

Det haaber jeg, at kunne fortsaette med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Mutti2B

Jeg spurgte min jordemoder sidst og hun sagde at det ikke var et problem. Slimproppen beskytter. Så nyd du det bare

Anmeld

17. marts 2012

Masig

V&W skriver:

Hej piger.

Jeg er ny herinde og meget nygravid (har lige faaet det bekraeftet med sikkerhed i dag faktisk).

Det er vores foerste barn, saa jeg er taknemmelig for at der findes en side som denne, hvor man kan soege gode raad. 

Her kommer mit spoergsmaal:  Jeg har engang laest, at det kan vaere faarligt at bade/svoemme i varme swimmingpools pga. noget med bakterier eller ligende.

Er det nogen, der kender noget til det?

Jeg er bosat i Dubai og bruger opvarmet indendoers swimmingpool naesten hver dag - og stranden ca. en gang om ugen. 

Det haaber jeg, at kunne fortsaette med

Det skulle ikke være noget problem med alm opvarmede pools.... det er først når man kommer op omkring temperaturen i spabade, altså de der 37 grader eller hvor meget det nu er... helt alm pools skader ingen steder, tværtimod så er svømning noget af det bedste motion du kan få som gravid...

Anmeld

17. marts 2012

V&W

Mange tak for jeres svar!

Poolen er desvaerre meget opvarmet. Ved ikke hvor mange grader. Men noget varmere end normale pools.

Det damper rigtig meget.

Jeg elsker svoemning, og det er netop rigtig godt til gravide. Er bare bange for temperaturen....

Da det er en del af bygningen, hvor jeg bor, er temperaturen desvaerre ikke noget, jeg kan aendre paa....

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

V&W skriver:

Mange tak for jeres svar!

Poolen er desvaerre meget opvarmet. Ved ikke hvor mange grader. Men noget varmere end normale pools.

Det damper rigtig meget.

Jeg elsker svoemning, og det er netop rigtig godt til gravide. Er bare bange for temperaturen....

Da det er en del af bygningen, hvor jeg bor, er temperaturen desvaerre ikke noget, jeg kan aendre paa....

det er først når du kommer hen i nærheden af fødslen af man skal være lidt varsom..

Ellers så må du gå i alle de opvarmede pools du vil bare du ikke får det dårligt at varmen.. jeg ser hver gang jeg er i wellness at en højgravid sidder med i spaen eller inde i saunaen, og det er jo altså ikke just køligt vand..

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Jeg svømmer en gang om ugen, både i almindelig svømmehal, men også opvarmet bassin .. og har da hørt om folk der også går i spa osv. og det skulle der ikke være noget som helst farligt i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.