Til jer der oplevede implantations blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.212 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvordan oplevde i den? Blødte i meget eller lidt? og hvor længe? 

for 2 dage siden (præcis 1 uge efter min ægløsning) blødte jeg en lille bitte smule da jeg var på toilettet (vel svarende til 3-5 dråber ca). Der var intet i mine trusser, og der har intet været siden... (kun lidt brunt/hvidt tykt udflåd)

jeg har haft en masse niv, og jag i livmoderen siden, og jeg føler mig rigtig meget oppustet. 

jeg er mega træt, og faldte i søvn kl 19 igår. her til morgen har jeg kvalme og føler mig "tung" i underlivet.. 

så jeg tænker jo selvfølgelig om jeg kan være gravid? 

ved mit første barn havde jeg også en lille bitte blødning omkring 3+0 ca. men dengang kom der kun 1 dråbe. og der var jeg jo så gravid  

men det er alt for tidlig at teste endnu. vil jo kun være 3+2 idag hvis jeg er gravid... Vil gerne høre jeres erfarringer. 

så fortæl fortæl om jeres implantations blødning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvordan oplevde i den? Blødte i meget eller lidt? og hvor længe? 

for 2 dage siden (præcis 1 uge efter min ægløsning) blødte jeg en lille bitte smule da jeg var på toilettet (vel svarende til 3-5 dråber ca). Der var intet i mine trusser, og der har intet været siden... (kun lidt brunt/hvidt tykt udflåd)

jeg har haft en masse niv, og jag i livmoderen siden, og jeg føler mig rigtig meget oppustet. 

jeg er mega træt, og faldte i søvn kl 19 igår. her til morgen har jeg kvalme og føler mig "tung" i underlivet.. 

så jeg tænker jo selvfølgelig om jeg kan være gravid? 

ved mit første barn havde jeg også en lille bitte blødning omkring 3+0 ca. men dengang kom der kun 1 dråbe. og der var jeg jo så gravid  

men det er alt for tidlig at teste endnu. vil jo kun være 3+2 idag hvis jeg er gravid... Vil gerne høre jeres erfarringer. 

så fortæl fortæl om jeres implantations blødning  

Jeg fik en lille blødning da ægget satte sig fast, det var ikke ret meget og varede ikke ret længe 

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik en lille blødning da ægget satte sig fast, det var ikke ret meget og varede ikke ret længe 

hehe tak  

vil du uddybe det lidt? 

altså var det mere end 5 dråber ca, og var det bare en enkelt gang eller varede det 1 eller 2 dage? havde du efterfølgende brunt udflåd?

Anmeld

17. marts 2012

Muffinmus

2 gange og ca 8 dage efter æl, lyserødt udflåd som forsvandt igen:-)

Pøj med det.

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

2 gange og ca 8 dage efter æl, lyserødt udflåd som forsvandt igen:-)

Pøj med det.

tak for svar  

var det lyserøde der kun en enkelt dag? 

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

opper lige, da jeg gerne vil høre flere? 

Anmeld

17. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

hehe tak  

vil du uddybe det lidt? 

altså var det mere end 5 dråber ca, og var det bare en enkelt gang eller varede det 1 eller 2 dage? havde du efterfølgende brunt udflåd?

Det var ikke timer - ikke efter hvad jeg husker. Bare en enkelt gang og ikke noget der skulle bruges bind til  Det var nok nærmere nogle enkelte dråber  Jeg kan ikke huske om jeg havde brunt udflåd efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.