Navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Lige en tråd om navne

Har i valgt, eller har i et par stykker i går og overvejer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh vi har så mange og kan slet ikke beslutte os, og er heller ikke helt enige. Vi ved bare at det skal inden holde en grønlandsk navn enten som fornavn eller mellemnavn da in man er 1/4 grønlænder

Udover det, vil vi gerne have et specielt navn...

Vi venter os en også en lille pige 

Anmeld

18. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Spændende med det grønlandske navn Synes selv at Ivalo er mega flot

Vi har valgt Melissa det er lidt specielt - og ikke på top 10 over populære navne

Anmeld

19. marts 2012

sarahjylland

Frk P. skriver:

Lige en tråd om navne

Har i valgt, eller har i et par stykker i går og overvejer?

Vi vil helst have et med M som Mikkels. Vi har snakket Malthe eller Mads.

Anmeld

19. marts 2012

projekt-ønskebarn

Ja det er lidt specielt, men det vil vi gerne ha´ Ivalo er mega sødt, men er ikke den store fan af at kalde sit barn royale navne, desværre...

Vi kan godt lide Anouk og Nuka af Grønlandske navne. Smilla er også sødt, men efterhånden meget populært - vi må se hvad det ender med og om vi overhoved kan beslutte det inden hun ligger i vores arme

Melissa er også rigtig sødt,  har du prøvet at se på www.navnebetydning.dk, hvad det betyder?? Det synes jeg er meget sjovt ihvertfald

Er vild med navnet Malthe

Anmeld

21. marts 2012

Nattøs

Hun skal hedde Isabella Inge Gejbøl Grosen. Inge som mellemnavn fordi at det hed min mormor har måtte kæmpe mine kampe for at hun fik lov til at hedde det. Men skal bare kaldes Isabella

Anmeld

21. marts 2012

fru G

Vi skal have en dreng, vi snakker om nogle navne - August, Valdemar og Tristian... Lilledrengen skal i hvert fald have Johannes til 2. navn men det navn kommer vi ikke til at bruge i hverdagen. Johannes er et familienavn som vi gerne vi videreføre :-)

Anmeld

14. april 2012

Pernille_fleur

Vi skal have fundet et godt drengenavn - synes det er super-svært!!!

Det skal være et der også er godt på fransk, da jeg er halvt fransk og vi har masser af familie i Frankrig, som vi ser meget ...

Hver gang, der er et navn jeg synes er godt på det ene sprog, så er jeg ikke så vild med det på det andet...

Hælder pt lidt til Nicolai, men er ikke supervild med det på fransk...

Rigtig god aften til jer!

Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Anmeld

15. april 2012

sarahjylland

Ja mig og manden har nu fundet ud af lillebror skal hedde. Det blir ikke noget med M og da i ikke kender mig så tør jeg godt herinde røbe det.

Han skal hedde Noah. 

Anmeld

15. april 2012

Ditte-3

vi skal ha en lille dreng og vi ik blevet helt eni om navnet inu men vi står mellem deiise her:

liam, milo, marco, silas, frej, birk, gabriel, storm og william

men håber da navnet bare kommer til en når han liger i hvores arme ss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.