gyngestativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

CHD

Jeg har en søn på 20 mdr. Jeg bor i et hus med en meget kuperet grund, men vil egentlig gerne have et gyngestativ/rutsjebane sat op til ham. Det kommer jo til at kræve et stort gravearbejde at få planeret osv, så inden jeg går i gang vil jeg lige høre om jeres børn bruger det gyngestativ/rutsjebane I har i haven, eller om interessen for det hurtigt forsvinder? Jeg har en gynge i et træ som han er meget glad for, men jeg vil gerne gøre mere for hans motorik, og der er et stykke til nærmeste egnede legeplads, så der kommer vi ikke ofte.

Hilsen Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

9510

CHD skriver:

Jeg har en søn på 20 mdr. Jeg bor i et hus med en meget kuperet grund, men vil egentlig gerne have et gyngestativ/rutsjebane sat op til ham. Det kommer jo til at kræve et stort gravearbejde at få planeret osv, så inden jeg går i gang vil jeg lige høre om jeres børn bruger det gyngestativ/rutsjebane I har i haven, eller om interessen for det hurtigt forsvinder? Jeg har en gynge i et træ som han er meget glad for, men jeg vil gerne gøre mere for hans motorik, og der er et stykke til nærmeste egnede legeplads, så der kommer vi ikke ofte.

Hilsen Carina

Vi havde både gyngestativ og rutchebane inden vi flytteed og tøsen på 10 har brugt det altid så vil sige det er en god invistering, da det garanteret bliver brugt i mange år

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

Kigger lige med, da vi også har planer om at få gyngestativ med rutchebane i vores have, her i foråret :-)

Anmeld

17. marts 2012

Nettemor

Vi satte gyngestativ op sidste år, da vores søn var 1 år. Og han har brugt det meget. Vores 2 'lånepiger' har brugt det meget. Naboens børn har brugt det meget. Min venindes børn har brugt det meget Så herfra kan det kun anbefales Alle børnene har også brugt det meget her i vinter. Så kan da kun forestille mig det bliver endnu bedre til sommer igen

Anmeld

17. marts 2012

roenlund

jeg har planer om at købe et til min dreng nu her men jeg ved ikke hvad jeg skal købe vil jo gerne have noget der er ordenligt til billige penge... og helst et hvor det er en trappe og ik stige til rutsjebane så han kan bruge den allerede nu...

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

roenlund skriver:

jeg har planer om at købe et til min dreng nu her men jeg ved ikke hvad jeg skal købe vil jo gerne have noget der er ordenligt til billige penge... og helst et hvor det er en trappe og ik stige til rutsjebane så han kan bruge den allerede nu...

Vi har kigget på et fra silvan med plads til 2 gynger og rutchebane, har i min søgen, ikke set nogle steder at de kan fåes med trappe, så tror jeg enten man skal lave det selv eller evt over i de store legestativer, med hus osv på

Anmeld

17. marts 2012

CHD

Tak for jeres svar.

Så må jeg hellere begynde at lede efter et.

God weekend

Anmeld

17. marts 2012

Maja_4000

Nu er mit barn ikke så gammelt - Og vi har ikke have

Men da jeg var barn havde vi også gyngestativ i haven .. Det blev først fjernet da jeg var omkring 14 .. Så vil helt klart anbefale det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.