Ønske om mere mobilvenlig side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

l.kjoeller

Er jeg den eneste der synes siden ikke er særlig mobil venlig? måske man skulle lave en smartphone/iphone udgave som andre sider gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

An&Jo

l.kjoeller skriver:

Er jeg den eneste der synes siden ikke er særlig mobil venlig? måske man skulle lave en smartphone/iphone udgave som andre sider gør.

hvad synes du der ikke er mobilvenlig ved siden??+

jeg sidder tit på fra min Iphone, og oplever ingen problemer, den fungerer præcist som når jeg sidder ved computeren..

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

An&Jo skriver:

JJe

hvad synes du der ikke er mobilvenlig ved siden??+

jeg sidder tit på fra min Iphone, og oplever ingen problemer, den fungerer præcist som når jeg sidder ved computeren..

Fra android syns jeg ikke den virker særlig godt når man skal lave indlæg mv men kan være der er forskel

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

l.kjoeller skriver:

Fra android syns jeg ikke den virker særlig godt når man skal lave indlæg mv men kan være der er forskel

har du husket at skifte hvilken tekst behandling den bruger?? det har meget at sige..

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

An&Jo skriver:

vtl

har du husket at skifte hvilken tekst behandling den bruger?? det har meget at sige..

På tlf eller inde på selve siden?

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

l.kjoeller skriver:

til Iphone synes jeg  nu det fungere meget fint -  også da jeg havde Andriod faktisk

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

l.kjoeller skriver:

På tlf eller inde på selve siden?

du skal gøre det på computeren.. du skal gøre så den ikke er på avanceret tekstbehandling mere..

Du kan rette det lige under tekst feltet.. når du skifter tekstbehandling gør det du kan lave skift i teksten, så det hele ikke kommer til at stå i en lang køre..

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

An&Jo skriver:

du skal gøre det på computeren.. du skal gøre så den ikke er på avanceret tekstbehandling mere..

Du kan rette det lige under tekst feltet.. når du skifter tekstbehandling gør det du kan lave skift i teksten, så det hele ikke kommer til at stå i en lang køre..

Det ser ud til den står på simpel. men vil tjekke når jeg kommer til en computer. tak for hjælpen

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

FrkZier skriver:

til Iphone synes jeg  nu det fungere meget fint -  også da jeg havde Andriod faktisk

Har godt nok mine problemer med curseren flytter sig mens man skriver osv. også fra min gamle android af andet mærke

Anmeld

16. marts 2012

FrkZier

l.kjoeller skriver:

Har godt nok mine problemer med curseren flytter sig mens man skriver osv. også fra min gamle android af andet mærke

hmm.. det mindes jeg altså aldrig jeg har haft problemer med, er dog også sjældent på fra mobi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.