mon det er snart???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Sujan

Har haft 4 "ture" i dag hvor det har gjort helt sindsygt ondt i lænd, skamben og nederst i livmoderen... Har aldrig oplevet noget der gjorde så ondt. Første tur varede ret længe og kom sådan i bølger... De 3 andre er kommet med et par timers mellemrum og vare et par minutter...

Så mon det er ved at være????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Gaia

Uanset hvad, så arbejder din krop nok og hvem ved måske du allerede er begyndt at åbne dig. så hver lille modningsve gavner  Pøj pøj 

Anmeld

17. marts 2012

Sujan

Gaia skriver:

Uanset hvad, så arbejder din krop nok og hvem ved måske du allerede er begyndt at åbne dig. så hver lille modningsve gavner  Pøj pøj 

Tak for svar.. ja ved kroppen arbejder og kan være det er tidlige modningsveer, men hold da op det gør nås!!!.. Tror dog det er gået helt i sig selv nu... Så må se hvad de næste dage bringer.

Men underlig tid hvor man bare fokusere på alle kroppens signaler. Men man er vel ikke i tvivl når det går i gang for alvor... Frygter det dog lidt nu fordi har som sagt aldrig oplevet noget der gjorde så ondt.. så det kan vel kun blive værre når det rigtig går i gang

Anmeld

17. marts 2012

lailamik

Sujan skriver:

Har haft 4 "ture" i dag hvor det har gjort helt sindsygt ondt i lænd, skamben og nederst i livmoderen... Har aldrig oplevet noget der gjorde så ondt. Første tur varede ret længe og kom sådan i bølger... De 3 andre er kommet med et par timers mellemrum og vare et par minutter...

Så mon det er ved at være????

Ej hvor jeg bare misundelig!  

Har det lidt som dig for tiden, men bare ikke noget jeg rigtigt kan sige AV for, men dog lidt smerte..må jeg ikke få lidt fra dig?  ihhhh hvor spænnende, jeg gætter at nu er det snart  det synes jeg ihverfald er godt fortjent når man nu alligevel ved at de er klare, og bare venter til de popper 

Anmeld

17. marts 2012

Sujan

lailamik skriver:

Ej hvor jeg bare misundelig!  

Har det lidt som dig for tiden, men bare ikke noget jeg rigtigt kan sige AV for, men dog lidt smerte..må jeg ikke få lidt fra dig?  ihhhh hvor spænnende, jeg gætter at nu er det snart  det synes jeg ihverfald er godt fortjent når man nu alligevel ved at de er klare, og bare venter til de popper 

Er også første gang jeg har haft det sådan.. men nu er der ingenting.. så må se om der kommer noget i løbet af dagen eller om det bare var falsk alarm..
Uh kan se du har termin dagen efter mig... Spændende hvem der føder først:-)

Anmeld

17. marts 2012

Sujan

Æv væv var vist bære falsk alarm... der er i hvert fald ikke sket noget som helst siden.

Anmeld

18. marts 2012

lailamik

Sujan skriver:

Er også første gang jeg har haft det sådan.. men nu er der ingenting.. så må se om der kommer noget i løbet af dagen eller om det bare var falsk alarm..
Uh kan se du har termin dagen efter mig... Spændende hvem der føder først:-)

heheh ja lidt irreternde ikke?  man sidder og næsten og overanyleserer hver enste bevægelse og følelse der kommer  

Heheh ja spænnende -uden at mene noget ondt men ihh hvor jeg bliver gaal om du føder nu, og jeg først føder 2 uger efter termin hehe  utålmodigheden tager godt over nu .. specielt med de "smerter" der kommer og går  

Men  dog for at det sker noget snart for dig

Anmeld

18. marts 2012

Sujan

lailamik skriver:

heheh ja lidt irreternde ikke?  man sidder og næsten og overanyleserer hver enste bevægelse og følelse der kommer  

Heheh ja spænnende -uden at mene noget ondt men ihh hvor jeg bliver gaal om du føder nu, og jeg først føder 2 uger efter termin hehe  utålmodigheden tager godt over nu .. specielt med de "smerter" der kommer og går  

Men  dog for at det sker noget snart for dig

Så håber jeg du føder først:-) er nemlig ikke særligt belastet af min graviditet og elsker at være gravid så min tålmodighed er måske lidt større:-)

Anmeld

18. marts 2012

lailamik

Sujan skriver:

Så håber jeg du føder først:-) er nemlig ikke særligt belastet af min graviditet og elsker at være gravid så min tålmodighed er måske lidt større:-)

heheh tak hvor er du sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.