Trine89 skriver:
Jah det er lige det jeg har..
Mit ene øre KLØR og det er lidt hævet, meget rødt og varmt.. Der er nogle meget små knopper, og ikke noget med det har jeg også disse knoppe i nakken, men det er ikke noget som irritere mig.
Men mit øre det er godt træls.. det er så vildt så meget det klør hele tiden
Hva pokker kan det være??
Og så lige et andet sprøgsmål:
Jeg har fået utrolig tør hud i panden og ansigtet generalt siden min graviditet, Jeg har prøvet med nogle forskellige cremer og jeg har renset og plejet min hud, men det er som om det ikke hjælper.
Hvad kan jeg gøre ved det??
Jeg ved ikke lige med knopperne, men mht huden i ansigtet så er det nok noget hormonelt som først falder på plads senere (kan ikke lige huske hvor gammelt dit barn er, så måske er det ikke derfor. Hvis dit barn er under 1 år er det nok derfor) 
Men prøv med denne dejlige og naturlige ansigtsbehandling som bare virker uanset hvilken type hud man har:
-Tag en stor skefuld honning og masser den ind i huden på ansigtet. Det skal være den faste honning i bøtte, det må ikke være den flydende honning i flaske).
-Vask derefter honningen af ansigtet og dup det tørt.
-Smør så ansigtet med olivenolie. Lad det suge ind lidt og tør det overskydende olie af med fx et håndklæde så ansigtet er tørt igen.
Det er sådan en dejlig behandling uanset om man har tør eller fedtet hud virker det bare. Det er nemmest at gøre ifm et bad, så man kan skylle honningen af i badet 
Min hud har aldrig været så pæn som efter jeg fandt denne kur og jeg har virkelig ellers bøvlet med det...
Anmeld