Sundhedesvejen.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Frk Mig

Da vi fik Noah fik vi en grøn bog hvor sp og læge skrev i når man enten havde sp på besøg og når man var nede ved lægen .. Er der nogen af jer der har fået barnets bog på sundhedsvejen.dk? vi får nemlig ikk den grønne bog mere men de skriver notater inde på den side .. men jeg syntes den er svær at hitte ud af. For jeg kan ikke komme ind i den med mindre at jeg gemmer den på computeren før vil den ikk åbne .. så nu har jeg 8 bøger liggende på computeren .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Noneother

Det lyder da mærkeligt. Nu har vi godt nok ikke SP besøg længere, men dengang jeg brugte sundhedsvejen kunne jeg sagtens bladre rundt uden at downloade noget som helst.

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

altså jeg ser på barnets bog via borger.dk

Anmeld

16. marts 2012

Emily2012<3

Frk Mig skriver:

Da vi fik Noah fik vi en grøn bog hvor sp og læge skrev i når man enten havde sp på besøg og når man var nede ved lægen .. Er der nogen af jer der har fået barnets bog på sundhedsvejen.dk? vi får nemlig ikk den grønne bog mere men de skriver notater inde på den side .. men jeg syntes den er svær at hitte ud af. For jeg kan ikke komme ind i den med mindre at jeg gemmer den på computeren før vil den ikk åbne .. så nu har jeg 8 bøger liggende på computeren .. 

Vi fik også en kode osv til at kunne logge ind, men der står intet som helst derinde, så jeg ved det ikke.. Synes bare det er træls man ikke kan læse noget derinde.. :/

Anmeld

16. marts 2012

Frk Mig

Noneother skriver:

Det lyder da mærkeligt. Nu har vi godt nok ikke SP besøg længere, men dengang jeg brugte sundhedsvejen kunne jeg sagtens bladre rundt uden at downloade noget som helst.

jeg syntes os det er underligt .. jeg må lige høre vores sp næste gang hun kommer .. for jeg syntes det er træls at jeg skal gemme den hvergang jeg kigger i den på nettet .. 

Anmeld

16. marts 2012

Frk Mig

Emily2012<3 skriver:

Vi fik også en kode osv til at kunne logge ind, men der står intet som helst derinde, så jeg ved det ikke.. Synes bare det er træls man ikke kan læse noget derinde.. :/

Det gjorde der heller ikke til at starte med hos os .. men nu gør der .. der er notater fra de 2 gange hun har været her .. 

Anmeld

16. marts 2012

Frk Mig

mor:) skriver:

altså jeg ser på barnets bog via borger.dk

Kan man os det? det har jeg aldrig fået afvide .. 

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk Mig skriver:

Kan man os det? det har jeg aldrig fået afvide .. 

jeg har aldrig fået at vide at man kan via sundhedsvejen.dk.

Har faktisk lige prøvet...kunne slet ikke finde københavns kommune

Men jeg plejer logge mig på borger.dk og til venstre står der under mine oplysninger mit barns navn som jeg kan klikke mig ind på.

Anmeld

16. marts 2012

Frk Mig

mor:) skriver:

jeg har aldrig fået at vide at man kan via sundhedsvejen.dk.

Har faktisk lige prøvet...kunne slet ikke finde københavns kommune

Men jeg plejer logge mig på borger.dk og til venstre står der under mine oplysninger mit barns navn som jeg kan klikke mig ind på.

Hehe .. Det kunne være man skulle prøve via borger.dk ..

Anmeld

16. marts 2012

Mira0911

Frk Mig skriver:

Ja jeg bruger sundhedsvejen.dk. 

Alt er efterhånden elektronisk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.