Var ved at miste motivationen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Mira0911

Det var lige ved at gå i vasken.... Jeg synes jeg var stærk til at fortsætte, da JEG vil tabe mig så jeg kan komme ned i mit eget tøj... 

I sidste uge vejede jeg for at se hvor meget jeg havde tabt mig, selvfølgelig på veje dagen... På 14 dage havde jeg kun smidt 200 g, ja det er da også fint at der røg lidt...  

Siden i Fredags, synes jeg at jeg var ved at miste motivationen for at fortsætte - Jeg vidste godt at der vil komme et tidspunkt i slankekuren hvor det vil gå noget langsommere med at tabe sig... Det punkt er jeg så noget til nu i slanke kuren... 

I denne uge her er der røget en god portion af... 

D. 13. Januar 2012 Startvægt 75,4 kg 

Ønsket vægtmål: 60 kg 

Nuværende vægt: 69,3 (Har smidt 700 g i denne uge her) 

Mangler at smide: 9,3 kg endnu

Da jeg så på vægten idag hvor meget jeg havde smidt i denne uge her, stod motivationen på 100% igen.... 

Det er så fedt.... 

Meeeen først på ugen var min vægt noget gavmild og sagde at jeg havde smidt 2,6 kg 

Jeg er hvert fald glad for at jeg er under de 70 kg.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Det var lige ved at gå i vasken.... Jeg synes jeg var stærk til at fortsætte, da JEG vil tabe mig så jeg kan komme ned i mit eget tøj... 

I sidste uge vejede jeg for at se hvor meget jeg havde tabt mig, selvfølgelig på veje dagen... På 14 dage havde jeg kun smidt 200 g, ja det er da også fint at der røg lidt...  

Siden i Fredags, synes jeg at jeg var ved at miste motivationen for at fortsætte - Jeg vidste godt at der vil komme et tidspunkt i slankekuren hvor det vil gå noget langsommere med at tabe sig... Det punkt er jeg så noget til nu i slanke kuren... 

I denne uge her er der røget en god portion af... 

D. 13. Januar 2012 Startvægt 75,4 kg 

Ønsket vægtmål: 60 kg 

Nuværende vægt: 69,3 (Har smidt 700 g i denne uge her) 

Mangler at smide: 9,3 kg endnu

Da jeg så på vægten idag hvor meget jeg havde smidt i denne uge her, stod motivationen på 100% igen.... 

Det er så fedt.... 

Meeeen først på ugen var min vægt noget gavmild og sagde at jeg havde smidt 2,6 kg 

Jeg er hvert fald glad for at jeg er under de 70 kg.... 

hvor er det fedt at du fastholder motivationen..
Det er så vigtigt at den bliver ved med at være der, ellers kommer man ingen vegne..

Held og lykke med de sidste 9,3kg de skal nok ryge inden sommer..

Anmeld

17. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

hvor er det fedt at du fastholder motivationen..
Det er så vigtigt at den bliver ved med at være der, ellers kommer man ingen vegne..

Held og lykke med de sidste 9,3kg de skal nok ryge inden sommer..

Ja synes også det kanon fedt...  Ja håber virkelig også at jeg har smidt de sidste kg inden sommer... 

Tusind tak... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.