Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja... Hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og i må selvfølgelig gerne smide en begrundelse..
Ida eller Morten Benjamin.... helst Ida!!!
Iøvrigt hedder hun altså Line, ikke Tine
FrkT skriver: Ida eller Morten Benjamin.... helst Ida!!! Iøvrigt hedder hun altså Line, ikke Tine
Hovsa, ja det opdagede jeg jo lige da Pernille skulle præsentere hende..
Måske du har gættet hun ikke er min favorit. Jeg håber hende eller Sveinur ryger i aften. Helst Sveinur.
for at Ida ryger ud, kan simpelthen ikke lide hendes stemme.
Elsker derimod både Line og Sveinur
Nu som Moar skriver: Hovsa, ja det opdagede jeg jo lige da Pernille skulle præsentere hende.. Måske du har gættet hun ikke er min favorit. Jeg håber hende eller Sveinur ryger i aften. Helst Sveinur.
Ha ha.
Jeg synes 100 % at Line er den eneste af de fire som fortjener at vinde! Og skal det ikke være hende der vinder skal det være Sveinur (dog var han elendig i dag)....
Silas&Mille skriver: for at Ida ryger ud, kan simpelthen ikke lide hendes stemme. Elsker derimod både Line og Sveinur
FrkT skriver:
var faktisk ret vild med Morten Benjamin i starten.
Men nu hvor man har hørt ham flere gange, så er det bare det samme man hører. Der er ikke noget nyt og udfordrende i hans stemme, så det bliver kedeligt at hører på.
Har lige hørt ham synge og kan ikke en gang huske hvilken sang han sang
Silas&Mille skriver: var faktisk ret vild med Morten Benjamin i starten. Men nu hvor man har hørt ham flere gange, så er det bare det samme man hører. Der er ikke noget nyt og udfordrende i hans stemme, så det bliver kedeligt at hører på. Har lige hørt ham synge og kan ikke en gang huske hvilken sang han sang
Sådan har jeg det også. Både ham og Ida synes jeg de har overdrevet helt vildt med!
Og Ida synger bare så underligt, det er slet ikke fedt
FrkT skriver: Sådan har jeg det også. Både ham og Ida synes jeg de har overdrevet helt vildt med! Og Ida synger bare så underligt, det er slet ikke fedt
nemlig...
Kan slet ikke se hvordan hun skulle kunne vinde, når der er to som Sveinur og Line.
Bare så Line netop overståede optræden. Den var FED!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128