Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der har en graviditets kjole, som kunne passe til konfirmation? Jeg skal til to konfirmationer som højgravid.. Og aner ikke hvad jeg skal have på.. Så kom endelig med nogle billeder, hvis i har en i gerne vil sælge!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldimaven skriver: Nogle der har en graviditets kjole, som kunne passe til konfirmation? Jeg skal til to konfirmationer som højgravid.. Og aner ikke hvad jeg skal have på.. Så kom endelig med nogle billeder, hvis i har en i gerne vil sælge!
jeg har den her
Månsson skriver: jeg har den her
Ih, den er fin! Hvad størrelse er den?
Må den være helt sort?
TykkeTrunteMor skriver: Må den være helt sort?
Ja, kom endelig med billede.
Guldimaven skriver: Ih, den er fin! Hvad størrelse er den?
en xl men svare til en L.. toppen ska pose lidt og de sorte stykke er i elastik så det former sig så flot.. har et billede hvor jeg har den på hvis det er
Månsson skriver: en xl men svare til en L.. toppen ska pose lidt og de sorte stykke er i elastik så det former sig så flot.. har et billede hvor jeg har den på hvis det er
Ved ikke om den bliver for stor så.. Vil gerne se billede hvor den er på.
Guldimaven skriver: Ved ikke om den bliver for stor så.. Vil gerne se billede hvor den er på.
Månsson skriver:
Den er rigtig rigtig fin! Men tror desværre den bliver for stor!
Guldimaven skriver: Den er rigtig rigtig fin! Men tror desværre den bliver for stor!
Det er bare iorden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128