Sådan ser vores hus ud i øjeblikket. Stuen flyder med kasser og udestuen er fyldt med endnu flere kasser og møbler.
Soveværelset er kaotisk. Vi har et barn i sengen, og en 6 årig fylder en del. Der er en ekstra komode med tøj og så er der ekstra dyner og stakkevis af vasketøj.
Der er møgbeskidt af støv i hele hytten da der skulle væltes en gasbeton væg og først derefter blændes en dør til stuen. Den blændede dør i stuen skal jeg have spartlet i morgen, og så må jeg se om der er maling tilbage fra værelset så jeg kan tone lidt og få malet den, men ellers kommer der til at stå en reol foran til nogle af kontor tingene.
Vi er ved at lave nyt værelse til vores søn, og i den forbindelse bliver hans tidligere værelse slået sammen med vores kontor. Det er også fint nok for så får han et værelse på 16 m2 hvor der er plads til hans legetøj og til at lege. Vi får vores "pæne" gang igen, for der har været opbevaret en masse legetøj.
Det store problem er så bare hvor gør vi af alt vores lort fra kontoret. Manden har 1000 vis af lp plader, singler og cdér som han ikke vil af med + 1000 vis af foto og en masse andet lort.
Her i weekenden står den på vævfylder og maling, og i næste uge bliver der lagt gulv, sat loft op, og formegentlig lavet indmaden til et stort skab på den ene endevæg.
Jeg er glad for at vi skal holde fødselsdag i påsken, for så er vi nød til at være færdige.
Anmeld