ALT rammer bare os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Toshiba

Ja på forhånd undskyld for mit "tude" indlæg....

Syntes ALT rammer os - og når det går fremad - bliver en ny BOMBE kastet.

Men det er i dag konstateret Liva har Cerebral parese - som er en let lammelse i hendes højre ben...

(så den video jeg tidligere har lagt på min profil - og hygget mig over - er nu BARSK at se - den viser jo netop - at der er noget galt...)

Igen har INGEN reageret - hverken SP - læge - selv om jeg fra hun var 4 måneder har vist dem - hun ikke vil støtte - samt hun først LIGE har lært at rulle fra mave til ryg - og omvendt...

Hun har simpelthen IKKE KUNNE - pga for lidt kræfter :-(

Det betyder at nu skal vi gå til træning på Holbæk sygehus 2-3 gange om ugen - samt træne flere timer hjemme hverdag.
De mener skaden er sket under fødslen - da hun jo dykkede VILDT i hjerterytme....

Så når hun er 3 år - skal hun lægges i nakose og scannes i hjernen - for at se om der er sket andre skader..

JOW tak - sikke en dag... Er bare SÅ ked af det. Mine forældre har taget Liva til i morgen - så jeg lige kan "fordøje" det hele..

Hele ens liv kan forandres på EN sætning - skræmmende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Maja_4000

Nej , hvor er det bare uretfærdigt ! 

Hvordan har I fundet ud af det når ingen af de "kloge" har lagt mærke til det ? ;o

Hvad kommer det til at få af betydning for hende ? Kan man sige noget om det allerede ?

KÆMPE  herfra ..  Håber du har nogle til at støtte dig !

Anmeld

16. marts 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Nej , hvor er det bare uretfærdigt ! 

Hvordan har I fundet ud af det når ingen af de "kloge" har lagt mærke til det ? ;o

Hvad kommer det til at få af betydning for hende ? Kan man sige noget om det allerede ?

KÆMPE  herfra ..  Håber du har nogle til at støtte dig !

jamen først da DP også snakkede med SP om det - blev der sat noget i gang. og hun kom til børneambulatioriet via lægen...

Hvad det vil betyde på sigt - kan de ikke sige endnu - men der blev snakket om "forvredet fod" og andre skræmmende ting...

Men jeg håber at træning-træning-træning kan hjælpe hende.

Når hun har været ved fys - og hendes "grad" er sat - ved de nok lidt mere..

Det er som sagt helt nyt....

Anmeld

16. marts 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

jamen først da DP også snakkede med SP om det - blev der sat noget i gang. og hun kom til børneambulatioriet via lægen...

Hvad det vil betyde på sigt - kan de ikke sige endnu - men der blev snakket om "forvredet fod" og andre skræmmende ting...

Men jeg håber at træning-træning-træning kan hjælpe hende.

Når hun har været ved fys - og hendes "grad" er sat - ved de nok lidt mere..

Det er som sagt helt nyt....

Ved slet ikke hvad jeg skal sige 

Håber hun har en mild grad af det

Anmeld

16. marts 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige 

Håber hun har en mild grad af det

det er en let grad - hun kan jo bruge benet - bare ikke optimalt - men håber virkelig det kan trænes op....

Hvis du ser i mine videoer kan man tyyydelig se det - når man sidder med videnen her nu bagefter...

Forstår bare IKK - ingen ikke reagere.... fatter det simpelthen ikk

Nu er det jo SLET ikke sjovt - at folk kalder hende "byens abekat" fordi hun "kravler" sådan - og ligedan hun var abe til fastelavn - IHH hader mig selv - for det!!!

Anmeld

16. marts 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

det er en let grad - hun kan jo bruge benet - bare ikke optimalt - men håber virkelig det kan trænes op....

Hvis du ser i mine videoer kan man tyyydelig se det - når man sidder med videnen her nu bagefter...

Forstår bare IKK - ingen ikke reagere.... fatter det simpelthen ikk

Nu er det jo SLET ikke sjovt - at folk kalder hende "byens abekat" fordi hun "kravler" sådan - og ligedan hun var abe til fastelavn - IHH hader mig selv - for det!!!

Ej , dét skal du ikke ! Du havde jo ikke en chance for at vide det !

Og der er jo MANGE børn som finder alternative måder at komme fremad på .. Lad være at bebrejde dig selv noget 

Anmeld

16. marts 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Ej , dét skal du ikke ! Du havde jo ikke en chance for at vide det !

Og der er jo MANGE børn som finder alternative måder at komme fremad på .. Lad være at bebrejde dig selv noget 

du har ret - men det er svært lige nu...

tror det er ret normalt man lige skal gennem den proces med bebredning af sig selv

Anmeld

16. marts 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

du har ret - men det er svært lige nu...

tror det er ret normalt man lige skal gennem den proces med bebredning af sig selv

Det tror jeg også .. Men du skal bare huske , at holde op med det igen

Er du alene så ? Eller har du Casper hjemme ?

Anmeld

16. marts 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Det tror jeg også .. Men du skal bare huske , at holde op med det igen

Er du alene så ? Eller har du Casper hjemme ?

Ja tror hurtigt man "kommer" over den skyldfølelse - nu kommer der GO-GO-GO på vores hverdag...
Hvilke desværre kommer til at betyde hun knap nok vil komme i dagpleje - da det bliver ½ dags projekter med den træning, da vi bor langt fra sygehuset -

Ja Casper er her.... Så helt alene er jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.