Hjælp plz!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

LineSchack

Hej dejlige piger jeg er idag 40+1 og har bare haft kvalme og syge smertefulde plukkeveer ved den mindste anstrengelse som er andet end at sidde eller ligge...og kvalmen er ved at tage livet af mig med sure brændende opstød og Inter hjælper. Mad, mandler, vand, mælk intet. Er det noget jeg skal tænke mere over?... Tusind tak for hjælpen på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Clisolka

LineSchack skriver:

Hej dejlige piger jeg er idag 40+1 og har bare haft kvalme og syge smertefulde plukkeveer ved den mindste anstrengelse som er andet end at sidde eller ligge...og kvalmen er ved at tage livet af mig med sure brændende opstød og Inter hjælper. Mad, mandler, vand, mælk intet. Er det noget jeg skal tænke mere over?... Tusind tak for hjælpen på forhånd

Det kunne sagtens lyde som halsbrand - der kan du få nogle tabletter som tager det værste 

Anmeld

16. marts 2012

LineSchack

Kan man decideret få kvalme af det?... Og i så fald hvilke tabeletter? tak for hjælpen

Anmeld

16. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

LineSchack skriver:

Kunne godt lyde som en fødsel på vej, plus halsbrand.
Men fødsel kan godt give kvalme...

Anmeld

16. marts 2012

stm2812

LineSchack skriver:

Jeg brugte alminox mod halsbrand under min graviditet. Mener faktisk de kan fås i f.eks. Kvickly. Men tror også som en anden siger, at der er en fødsel på vej, grundet plukkeveerne også. Mine var i hvert fald utrolig slemme et døgn inden mit vand gik. Så slemme havde de sq ikk været før

Anmeld

16. marts 2012

LineSchack

LouiseVous skriver:

Kunne godt lyde som en fødsel på vej, plus halsbrand.
Men fødsel kan godt give kvalme...

Det ville være skønt vis det var det som bankede på døren....blev bare så bange for at de er skadende overfor prinsessen...

Anmeld

16. marts 2012

LineSchack

stm2812 skriver:

Jeg brugte alminox mod halsbrand under min graviditet. Mener faktisk de kan fås i f.eks. Kvickly. Men tror også som en anden siger, at der er en fødsel på vej, grundet plukkeveerne også. Mine var i hvert fald utrolig slemme et døgn inden mit vand gik. Så slemme havde de sq ikk været før

Okay det må jeg prøve tak, håber virkelig det fødslen...

Anmeld

16. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

LineSchack skriver:

Det ville være skønt vis det var det som bankede på døren....blev bare så bange for at de er skadende overfor prinsessen...

Kvalme skader ikke baby. Uanset hvor meget mor har kvalme, skal baby nok tage det som det har behov for af næring. Det fik jeg at vide pga jeg var plaget af kvalme alle 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.