Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er jeg jo nysgerrig, hvor har du fundet frem til der skulle være sexmesse i ringsted hallerne i denne weekend??
På sexmessen.dk står der intet om det?
- TTM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: jeg ved ikke om man overhovedet bliver lukket ind hvis ikke man er 18?? hvornår og hvor bliver det holdt? vi skulle have set det i forum sidste år men der brændte bygningen jo ned og det var aller første gang jeg havde mulighed for det og var børnefri så kunne da godt tænke mig at vide hvornår det bliver afholdt igen
jeg ved ikke om man overhovedet bliver lukket ind hvis ikke man er 18?? hvornår og hvor bliver det holdt? vi skulle have set det i forum sidste år men der brændte bygningen jo ned og det var aller første gang jeg havde mulighed for det og var børnefri så kunne da godt tænke mig at vide hvornår det bliver afholdt igen
Der er ikke Id tjek. Så tror godt man kan komme ind, selvom man er under 18
hvor er der sex messe henne.. ?
Jeg vil sige jeg bliver foraget når der er nogen der tager børn med derind..
Anonym skriver: Jeg skal på sex messe med kæresten og et vennepar og deres lille baby. Har selv et barn på 4mdr. er det forkert og tage sin baby med sådan et sted ??
Jeg skal på sex messe med kæresten og et vennepar og deres lille baby.
Har selv et barn på 4mdr. er det forkert og tage sin baby med sådan et sted ??
Jeg ville ikke, der er mange høje lyde og farver : Overstimulering og kan ende med en meget ked baby
Men hvor har du fundet frem til messen henne??
Hverken på Ringsted Hallerne's hjemmeside elller andre står der noget om sex messen?? Er det et privat initiativ??
jeg vil dsa også gerne vide hvor man ka læse eller se noget om det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128