Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MelikkazMoar skriver: her det Pink Lady Æbler der er konstant lyst til
her det Pink Lady Æbler der er konstant lyst til
Det er da en god lyst Ikke så usund, som spejlæg stegt i GODT MED smør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru.Mäes <3 skriver: Det er da en god lyst Ikke så usund, som spejlæg stegt i GODT MED smør
hihihihi nej det er rigtigt..
men kvalme og æbler synes jeg bare ikke går så godt i spænd.. det jo ikke ligefrem fordi man får mindre kvalme af dem
MelikkazMoar skriver: hihihihi nej det er rigtigt.. men kvalme og æbler synes jeg bare ikke går så godt i spænd.. det jo ikke ligefrem fordi man får mindre kvalme af dem
Lige i starten af min graviditet skulle jeg bare have ananas!! Og helst meget saftig og lidt syrlig i det
Fru.Mäes <3 skriver: Ej, dog ikke.. Spejlæg med chokolade stykker over.. Nah
Ej, dog ikke.. Spejlæg med chokolade stykker over..
Nah
Fru.Mäes <3 skriver: 6 spejlæg Havde TOTAL lyst til æg efter jeg havde brækket mig HELE formiddagen... Men lige frem 6 - det er en sulten lille baby der ligger i min mavse
6 spejlæg
Havde TOTAL lyst til æg efter jeg havde brækket mig HELE formiddagen... Men lige frem 6 - det er en sulten lille baby der ligger i min mavse
Hahah .. Jeg fik det vildt dårlig da jeg læste dit indlæg
Her er trangen til gulerødder , is , popcorn .. Mmh ..
Her er det vandmelon, nektariner, jordbær, is, chips :-) og frisk appelsinjuice mums
Det er utrolig med de lyster
I starten af min graviditet var det alle slags kage (spiser normalt ALDRIG kage).. Det er heldigvis begyndt at aftage..
Og ellers er det chokolade og Familie Guf.. Vindruer er nu også et hit
Hov hov de lyster er der også nogle der har som ikke har en lille spire i mavsen thi hi... Nemlig mig og sååååå lige idag... Chokolade....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128